دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تاکید بر نظارت حراست‌ دستگاه‌ها بر حقوق و مزایای مدیران

مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت اقتصاد بر نظارت حراست‌ها نسبت به مقررات مربوط به سقف دریافت حقوق و مزایا توسط مدیران دستگاه‌ها تاکید کرد.
کد خبر : 110961

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، حجت‌الله صالحی در هفتمین نشست شورای هماهنگی مدیران حراست‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: نتایج حاصل از آسیب‌شناسی‌ها برای ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد در مجموعه های وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی ثمربخش است.


وی با یادآوری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: بانک‌ها و سازما‌ن‌های تابعه وزارت اقتصاد در تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بسیار موثر و تعیین کننده‌اند و حراست‌ها باید با کار جهادی در شناسایی آسیب‌هایی که منجر به فساد می‌شود، پیگیری و اقدامات مناسب انجام دهند.


در ادامه این نشست، مدیرکل مبارزه با جرایم پولی و مالی وزارت اطلاعات نیز انتظارات رهبر معظم انقلاب از مدیران برای مقابله هوشمندانه با مفاسد اداری و مالی را تشریح کرد.


این مقام مسئول در وزارت اطلاعات اظهار کرد: فاصله زیادی تا تحقق انتظارات رهبر معظم انقلاب داریم که برای تحقق آن باید تمام ظرفیت‌های حراستی و اطلاعاتی را فعال کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب