دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 12:00
رئیس واحد نور:

همه ارکان دانشگاه باید در ساخت نیروی متعهد و متخصص برنامه‌مدار باشند

رئیس واحد نور گفت: گروه های آموزشی باید با دیدگاه کاربردی و کارآفرینی و نیز تجاری سازی علمی به آموزش دانشجویان بپردازند و برای انجام آن نیاز به یک برنامه مدون و اجرایی است.
کد خبر : 11094

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر صدرالدین متولی در نشست صمیمانه با اعضای هیئت رئیسه و کارکنان با تبریک سال نو به حاضران در جلسه گفت: نامگذاری سال ۹۴ به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» را بسیار حکیمانه و در عین حال فوق‌العاده هوشمندانه خواند و به اعضای هیئت رئیسه، استادان و کارکنان توصیه کرد که فعالیت‌های خود را بر اصل تحقق وحدت با کاربست همدلی و همزبانی هماهنگ و تنظیم کنند.


رئیس واحد نور گفت: امیدوارم تمامی اعضای هیئت علمی، ‌دانشجویان، ‌کارکنان و دیگر رهپویان علم و ادب بتوانند در راستای رسالت اصلی دانشگاه که همانا ارتقای علمی و تعمیق ارزش های اسلامی است در اقتدار و پیشرفت واحد علی الخصوص جامعه عزیز ایران اسلامی نقش آفرین باشند.


متولی بر لزوم عزم و همت همه کارکنان و استادان در توسعه اقتصادی و فرهنگی دانشگاه تاکید کرد و گفت: باید درخصوص درآمدهای برون شهریه گام اساسی برداشت و گروه های آموزشی باید با دیدگاه کاربردی و کارآفرینی و نیز تجاری سازی علمی به آموزش دانشجویان بپردازند و برای انجام آن نیاز به یک برنامه مدون و اجرایی است.


وی درباره توسعه فرهنگی بیاناتی را ارائه کرد و گفت: به فرموده امام راحل دانشگاه کارخانه آدم سازی است لذا همه ارکان دانشگاه در ساخت یک نیروی متعهد و متخصص باید برنامه مدار باشند.


رئیس واحد نور اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در سال ۹۳ توفیقات ارزشمندی در زمینه‌های گوناگون از جمله افزایش مقاطع و رشته‌های تحصیلات تکمیلی، ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی، کاهش وابستگی شهریه و... داشت. از مهم‌ترین برنامه‌های آتی واحد نور را می‌توان ادامه افزایش کیفیت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و کاهش وابستگی به شهریه، تجاری سازی علمی با افزایش رابطه با صنعت و نیز تاسیس مرکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان و سرمایه گذاری و نیز ارتقای فرهنگی و رفاهی دانشجویان، استادان و کارکنان نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته