دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1395 - 12:46

اعظم طالقانی: می خواهند با سیاه‌نمایی دولت را تخریب کنند

فرزند آیت الله طالقانی گفت: دولت در سه سال گذشته نشان داد که توانمندی این را دارد که از پتانسیل های موجود برای کاهش مشکلات استفاده ببرد و دقیقا به همین دلیل باید تلاش کنند تا افراطیون نتوانند به هدف خود برسند.
کد خبر : 110900

به گزارش گروه سیاسی آنا به نقل از آستان، اعظم طالقانی با اشاره به اینکه سیاه‌نمایی‌هایی در کار است تا از این طریق در تخریب دولت موفق شوند، دولت‌مردان را به رعایت اصول دعوت کرد.


وی ادامه داد: آنهایی که در دولت آقای روحانی مسئولیت دارند، باید دقت زیادی در کارها و رفتارهایشان داشته باشند تا خدای ناکرده هیچگونه بهانه اقتصادی، مالی، اخلاقی و هر آنچه می‌تواند رقیب و یا بهتر است اینطور بگویم که کارشکنان را در موقعیتی قرار دهد که بخواهند در اهداف جناحی خود موفق شوند و منافع ملی را نادیده بگیرند، به دست ندهند.


این فعال سیاسی که سابقه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را هم دارد، همچنین گفت: تهمت و افترا در دستورکار رقیب قرار دارد تا از این طریق بتوانند اهداف سیاسی خود را پیگیری کنند، مخصوصا اینکه انتخابات ریاست جمهوری را در پیش رو داریم و انگیزه آنها برای تخریب دولت بیشتر از همیشه است. به هر حال وقتی کارنامه دولت در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی مملو از موفقیت است، برای گروهی چاره ای جز تخریب نمی‌ماند.


اعظم طالقانی تأکید کرد: دولت در سه سال گذشته نشان داد که توانمندی این را دارد که از پتانسیل‌های موجود برای کاهش مشکلات استفاده ببرد و دقیقا به همین دلیل باید تلاش کنند تا افراطیون نتوانند به هدف خود برسند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته