دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1395 - 16:36

رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا: دشمن در پی سلب هویت ایرانی از تک تک ماست

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: امروز دشمن به جای قرار گرفتن در مرزها به درون خانواده‌ها نفوذ کرده است.
کد خبر : 110804

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام محمدقاسم وفا در شصت و چهارمین دوره بصیرت ویژه خانواده کارکنان ناجا در کرمانشاه اظهارکرد: در دهه 1370 بود که فرماندهی کل قوا موضوع نفوذ دشمن و لزوم بصیرت افزایی را تذکر دادند و لذا همه ما به عنوان سربازان ولایت موظفیم از فرامین رهبر معظم انقلاب پیروی کرده و تلاش کنیم بصیرت خود و خانواده‌مان را افزایش دهیم. امروزه حرکت و نفوذ دشمن در کشور تغییر شکل و ماهیت داده و دیگر در مرزها دشمن دیده نمی‌شود و به جای آن از طریق ماهواره، موبایل و فضای مجازی وارد زندگی مردم و خانواده‌ها شده است. امروز دشمن در پی سلب هویت ایرانی از تک تک ما و همچنین به دنبال مشوش کردن اذهان دختران و پسران ماست.


وی خاطرنشان کرد: دیگر دشمن در مرزها قرار نمی‌گیرد که با چشم دیده شود و به مقابله با آن بپردازیم، بلکه از راه‌های دیگر به درون خانواده‌ها راه پیدا کرده است. در جریان بصیرت افزایی وظیفه داریم دشمن را در کنار خود و حتی در درون خانواده خود ببینیم.


وی با بیان این‌که «در طول تاریخ دشمن همواره در حال نفوذ بوده است»، افزود: حتی در مواردی دیده شده که دشمن از طریق برگزاری کلاسهای قرآن و اخلاق نیز به روش‌هایی بسیار نامحسوس و از طریق القاء خرافات و ... در حال نفوذ به خانواده‌ها بوده است. در حال حاضر بدهکارترین و ناامن‌ترین کشور دنیا آمریکاست، اما از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی آنچنان شرایط خود را وارونه به خرد فرزندان ما می‌دهد که همه تصور می‌کنند آمریکا بهترین، ثروتمندترین و امن‌ترین کشور دنیاست.برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی بسیار به ارتقاء سطح کیفی خانواده‌های نظامی کمک می‌کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: نزاجا
ارسال نظر
قالیشویی ادیب