دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1395 - 11:35
در گفت وگو با آنا

محمود خوردبین: انتخاب ورزشگاه تبریز ربطی به ما ندارد/طاهری مشکل بدهی ژوزه را حل می‌کند

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: آقایان باید دقت داشته باشند که پرسپولیس و تراکتورسازی طرفداران زیادی دارند و باید ورزشگاهی را انتخاب کنند که هواداران این دو تیم بتوانند بازی را تماشا کنند.
کد خبر : 110615

محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شروع تمرینات این تیم برای حفظ آمادگی در تعطیلات یکماهه مسابقات لیگ برتر گفت: «ما بعد از چند روز تعطیلی تمرینات خودمان را از روز گذشته زیرنظر کریم باقری آغاز کردیم و امروز هم برانکو به همراه سایر اعضای کادر فنی تمرینات را زیرنظر گرفتند. در این مدت هر روز و به صورت صبح و بعدازظهر تمرینات خودمان را در ورزشگاه شهید کاظمی ادامه می‌دهیم و بازیکنان در محل تمرین می‌مانند و کلیه امکانات رفاهی برای آنها در نظر گرفته شده است.»


وی در رابطه با بازی‌های دوستانه پرسپولیس در تعطیلات لیگ افزود: «با نظر برانکو، پرسپولیس در این تعطیلات 4 بازی دوستانه انجام می‌دهد. بازی اول ما برابر تیم هف سمنان است، دو بازی هم برابر تیم‌های شهرداری و پاس همدان انجام می‌دهیم و در بازی آخر هم به مصاف سایپا می‌رویم.»


خوردبین در خصوص محل بازی پرسپولیس با تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: «مسئول انتخاب ورزشگاه هیات فوتبال استان و سازمان لیگ هستند و هیچ ربطی به ما ندارد. اما آقایان باید دقت داشته باشند که این دو تیم طرفداران زیادی دارند و باید ورزشگاهی را انتخاب کنند که هواداران این دو تیم بتوانند بازی را از نزدیک تماشا کنند.»


سرپرست تیم پرسپولیس در رابطه با زمان شروع کار پیمانکار ورزشگاه درفشی‌فر افزود: «من هنوز نمی‌دانم چه کسی پیمانکار ورزشگاه است اما در این 3 ماه می‌توانست کارهای زیادی را پیش ببرد در حالی که هنوز کارش را شروع نکرده‌است. امیدوارم هر چه زودتر کار بازسازی ورزشگاه درفشی‌فر انجام شود.»


خوردبین در مورد بدهی 6 میلیاردی باشگاه پرسپولیس به ژوزه و خطر کسر امتیاز برای این تیم اظهار داشت: «آقای طاهری فکر همه چیز را کرده است و اصلا جای نگرانی در این مورد نیست. قطعا با درایت و مدیریت آقای ظاهری این مشکل برطرف می شود و امتیازی از پرسپولیس کم نمی‌شود.»


وی در خصوص نبود چند بازیکن اصلی پرسپولیس در تمرینات و همراهی آنها با تیم ملی افزود: «در حال حاضر 6 بازیکن اصلی خودمان را در تمرینات نداریم و این مساله باعث بهم خوردن برنامه کادر فنی می‌شود، اما تیم ملی مهمتر از باشگاهها است و نباید اعتراضی به این مساله کرد.»


خوردبین در مورد بازی‌های سخت پرسپولیس در هفته‌های پیش روی لیگ برتر مقابل تراکتورسازی، استقلال و سپاهان گفت: «برای ما فرق نمی کند که مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. در هر صورت باید مقابل این تیم‌ها به میدان می‌رفتیم و جای هیچ نگرانی نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته