دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1395 - 10:08

پرداخت خسارت به 2 هزار مشترک اینترنت برای اختلال و قطعی

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به اجرای توافق نامه سطح خدمات اینترنتی (SLA) برای مشترکان مخابرات گفت: تاکنون در قالب توافق نامه سطح خدمات اینترنتی، به ۲ هزار مشترک بابت اختلال و قطعی اینترنت خسارت پرداخت شده است.
کد خبر : 110558

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، علیرضا صیدی با بیان این مطلب افزود: برای ارائه خدمات اینترنتی قراردادهایی نوشته می‌شود که طی آن، مشترک خدماتی را به شکل‌های طلایی، نقره‌ای یا برنزی دریافت می‌کند و پس از مشخص شدن میزان قطعی هر یک از این سطوح، شرکت ارائه کننده اینترنت ملزم به پرداخت مبلغی به عنوان خسارت به کاربران خود می‌شود.


وی اظهار کرد: بر اساس این توافق‌نامه در مواردی که میزان اختلال یا قطعی اینترنت بیش از ۴ درصد باشد، به مشترکان خسارت پرداخت می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته