دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1395 - 16:52

آموزشکده سما مشهد ، 10 شهریور میزبان مدیران هنرستان‌ها

آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما مشهد، روز چهارشنبه 10 شهریور با برگزاری کارگاه آموزشی «تبدیل مهارت به ثروت» ، میزبان مدیران هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش خواهد بود.
کد خبر : 110463

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در کارگاه آموزشی یک روزه «تبدیل مهارت به ثروت»، مدیران مراکز آموزشی با آشنایی با راهکارهای نوین در تبدیل مهارت به ثروت و کارآفرینی، از تجهیزات، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های فنی گروه‌های مختلف آموزشی آموزشکده سما مشهد بازدید خواهند کرد.


این اقدام در راستای معرفی آموزشکده سما به مدیران مراکز آموزشی فنی و حرفه ای و ایجاد ارتباط پویا در این زمینه برای پذیرش دانشجو صورت گرفته است.


اکران تیزرهای تیلیغاتی آموزشکده سما مشهد در رسانه‌های سطح شهر، آغاز شد


اکران تیزرهای تبلیغاتی آموزشکده سما مشهد در رسانه‌های تصویری سطح شهر مشهد، از 25 مرداد آغاز و تا یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت.


در راستای جذب دانشجو در آموزشکده سما، مواردی در کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی استان، به تصویب رسید که اکران تیزرهای تبلیغاتی آموزشکده سما مشهد در کلیه تلویزیون‌های قطار شهری مشهد و در تلویزیون‌های شهری به مدت یک ماه، تبلیغات در روزنامه خراسان و همچنین برگزاری همایش آموزشی برای مدیران هنرستان‌های نواحی مختلف از آن جمله است.


در کنار این فعالیت‌های اطلاع‌رسانی که به معرفی آموزشکده سما مشهد می‌پردازد، در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی نیز آموزشکده سما مشهد معرفی شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته