دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 10:20
در نوروز 1394؛

211 خانوار دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات نوروزی واحد رشت استفاده کردند

منصور صوفی گفت: در راستای اجرای بخشنامه تشکیل ستاد نوروزی و پذیرایی از میهمانان نوروزی سال 1394 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، 2340 نفر شب در اماکن رفاهی- اقامتی این واحد دانشگاهی، اسکان یافتند.
کد خبر : 11045

به گزارش خبرنگار آنا، معاون اداری مالی این واحد دانشگاهی با تبریک سال نو اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تشکیل ستاد نوروزی و برنامه ریزی های لازم در خصوص آمادگی هرچه بیشتر جهت ارائه خدمات بهتر به همکاران پرتلاش و خدوم دانشگاه و خانواده های محترم‌شان در استفاده آنان از امکانات رفاهی- اقامتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در ایام تعطیلات نوروزی ،توانست با پذیرایی از 211 خانوار در این ایام کوشا باشد .


صوفی تأکید کرد: در ایام تعطیلات نوروزی، تعداد 60 نفر از اعضای ستاد نوروزی با حضور فعال در اماکن رفاهی - اقامتی به صورت شبانه روزی در جهت ارائه خدمات هر چه بیشتر به میهمانان نوروزی تلاش کردند.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تهیه و نصب راهنما و بنر نشان‌دهنده محل استقرار ستاد اسکان نوروزی در مدخل های ورودی شهر و تهیه نقشه، بروشور و راهنمای اماکن سیاحتی – زیارتی استان گیلان، توانست نسبت به راهنمایی مسافران نوروزی دانشگاه های سراسر کشور که میهمان استان گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بودند، اقدام کنند.


معاون اداری مالی واحد رشت اظهار کرد: همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور توانستند با دریافت معرفی نامه استفاده از موزه روستایی استان گیلان که مشتمل بر مجموعه ای از خانه های روستایی جلگه های شرق، جنوب و غرب استان همراه اجرای برنامه های فرهنگی – هنری و آئینی از فرهنگ گیلان و نمایشگاه صنایع دستی استان گیلان بود، به طور رایگان بازدید کنند.


صوفی طی گزارشی از عملکرد ستاد نوروزی این واحد دانشگاهی در نوروز 1394 ، بیان کرد: این ستاد در نوروز 1394 توانست پذیرای 2340 نفرشب از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را در دو خوابگاه ملکی و مجموعه مدارس سما واحد رشت در طول مدت 16 روز از تاریخ 26 اسفند 1393، اسکان دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته