گسترش فرهنگ اهدای خون در 700 نقطه تهران
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان انتقال خون، بهزاد تیمور پور افزود: ایده اهدای خون اصحاب رسانه از طریق اطلاع رسانی شکل گرفت و به خاطر قرار گرفتن روز خبرنگار و روز ملی انتقال خون در ماه مرداد تصمیم گرفتیم این برنامه را در همین ماه اجرا کنیم.
وی تصریح کرد: فرهنگسرای رسانه میتواند در هماهنگ سازی جریانهای خبری در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم برای اهدای خون و خود مراقبتی موثر باشد و رسانهها را در این زمینه تشویق کند.
مدیر فرهنگسرای رسانه در خصوص اهدای خون اصحاب رسانه در این فرهنگسرا گفت: این نخستین بار بود که چنین برنامهای در این فرهنگسرا اجرا میشد و اطلاع رسانی این برنامه با استقبال خود خبرنگاران و در شبکههای اجتماعی چون تلگرام صورت گرفت.
وی اصحاب رسانه را نماینده افکار عمومی و صاحبان فکر دانست که با پیوستن به صف اهدا کنندگان خون میتوانند تاثیر گذاری بالایی در افکار عمومی داشته باشند.
وی افزود: 106 ایستگاه مترو نیز میتواند پذیرای کانترهای دریافت خون و جایگاههای ترویج فرهنگ اهدای خون باشد.
فرهنگسرای رسانه با شعار «با اهدای خون زندگی را به اشتراک بگذاریم» روز گذشته (25مرداد ماه )میزبان خبرنگارانی بود که به جمع اهدا کنندگان خون پیوستهاند.
انتهای پیام/