دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1395 - 15:36

گاهنامه تخصصی «رهیافت‌های نوین در صنعت برق» واحد بجنورد منتشر شد

نخستین شماره گاهنامه تخصصی برق با عنوان «رهیافت های نوین در صنعت برق» به همت معاونت معاونت پژوهش و فناوری واحد بجنورد منتشر شد.
کد خبر : 110401

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در نخستین شماره گاهنامه تخصصی برق که به همت انجمن علمی برق و مهندسی پزشکی منتشر شده موضوعاتی همچون آشنایی با فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های مخترعان، زندگی‌نامه نیکو تسلا، معرفی نیروگاه‌های تلمبه ذخیره‌ای در سیتم قدرت، اصول کلی، کاربردها و چالش‌های شبکه‌های حسگر بی سیم و بررسی اینورترها مورد بررسی قرار گرفته است.


از دیگر مطالب مندرج در این گاهنامه، معرفی مدارهای مجتمع قابل برنامه‌ریزی FPGA، پیشنهاد روشی برای پیش‌بینی سری‌های زمانی بار قدرت در کوتاه مدت بر اساس شبکه عصبی، حشره رباتیک هوشمند است.


در این شماره نرم افزار ANSYS معرفی شده است، این نرم افزار می‌تواند مورد استفاده دانشجویان و مهندسان گرایش‌های مختلف برق، مکانیک و عمران و ... قرار گیرد. نرم افزار ANSYS مهندسان و طراحان را قادر می‌سازد که به راحتی بهینه‌سازی ساختاری، حرارتی، دینامیکی ، تعادل وزنی و عملکردی و همچنین شبیه‌سازی‌های مد ارتعاشی و ضریب اطمینان و ایمنی را در طرح هایشان به صورت مرحله به مرحله اعمال کنند.


معاونت پژوهش و فناوری واحد بجنورد صاحب امتیاز گاهنامه تخصصی «رهیافت‌های نوین در صنعت برق» است و امین سبحانی مدیر مسئول، مجید سلیمانی سردبیر و پوریا وحیدی برجی، مسعود الهی، امین طالب خواه، حامد موسوی‌نژاد، نیلوفر فخار اعضای تحریریه این گاهنامه هستند. طراحی جلد و صفحه آرایی نیز از سوی سعید وحدانی انجام شده است.




انتهای پیام/

برچسب ها: واحد بجنورد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته