دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1395 - 14:40
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران به آنا خبر داد

حریق گسترده کارگاه کفاشی در بازار تهران/ساختمان ۳ طبقه در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک انبار و کارگاه کفاشی سه طبقه در محدوده بازار تهران خبر داد.
کد خبر : 110382

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه در ساعت 11:41 امروز یک مورد حادثه حریق در یک کارگاه کفاشی به سامانه 125 اطلاع داده شد، اظهار کرد: به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان چهار ایستگاه را به همراه تانکرها و خودروی حامل تجهیزات تنفسی واقع در خیابان خیام شمالی اعزام کردند.


وی با اشاره به محل حادثه تصریح کرد: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی با یک طبقه زیرزمین بود که حدود 300 متر مربع مساحت داشته و تمام فضای آن به کارگاه کفاشی و انبار نگهداری از مواد اولیه تولید کیف و کفش اختصاص داده شده بود.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه حریق از طبقه منفی یک این ساختمان به مساحت حدود 150 متر مربع آغاز شده و به طبقات بالا نیز سرایت کرده بود، عنوان کرد: آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شده و عملیات مهار و اطفای حریق را در دستور کار خود قرار دادند؛ اما با توجه به اینکه محل مملو از چسب، تینر و دیگر مواد اشتعال زا بود اطفای حریق با مشکلاتی روبرو بود اما آتش نشانان موفق شدند در زمانی کوتاه از توسعه و سرایت حریق به اماکن مجاور جلوگیری کرده و مدتی بعد نیز آن را به طور کامل مهار و اطفا کنند.


ملکی خسارت مالی ناشی از این حادثه را بسیار سنگین عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت.


وی با بیان اینکه عوامل آتش نشانی عملیات تخلیه دود و اطفای حریق را انجام دادند، گفت: دقایقی قبل عملیات آتش نشانان در این محل به اتمام رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته