دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1395 - 09:16
در گفت‌وگو با آنا

فرهاد نفرزاده: کار سختی مقابل ایتالیا داریم/حضور در بین 8 تیم برتر المپیک نتیجه خوبی است

کارشناس والیبال گفت: اگر ایتالیایی‌ها همان تیم چند سال پیش بودند ما امید زیادی به برد مقابل این تیم داشتیم اما با این تیم فعلی آنها کارمان سخت است.
کد خبر : 110353

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی دور گروهی رقابت‌های المپیک ریو به مصاف روسیه رفت و مغلوب روس‌ها شد. ایران و روسیه که برای کسب مقام سوم B گروه می‌جنگیدند در نهایت با برتری روس‌ها، آنها در مکان سوم جدول جای گرفتند و تیم ملی والیبال ایران با قرار گرفتن در مکان چهارم جدول باید در دور بعد به مصاف تیم قدرتمند ایتالیا برود.


فرهاد نفرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی تیم ملی والیبال مقابل آرژانتین گفت: «هر دو تیم برای سوم شدن و قرعه راحت‌تر در دور بعد نیاز به برد در این بازی داشتند و به همین دلیل تمام برنامه‌های مربیان دو تیم برای برد بود. اما متاسفانه ملی‌پوشان ایران در این بازی نتوانستند بازی همیشگی خودشان را به نمایش بگذارند و هر سه ست را به روس‌ها باختند.»


وی در خصوص رویارویی ایران با ایتالیا در دور یک چهارم نهایی مسابقات المپیک بیان کرد: «ایتالیا در المپیک امسال تیم خوبی را روانه مسابقات کرده‌ است و این تیم موفق شد همه بازی‌های دور گروهی را با برد پشت سر بگذارد. ایتالیایی‌ها در مسابقات لیگ جهانی که یک ماه مانده به المپیک آغاز شد در تهران ما را شکست دادند و تیم قدرتمندی را امسال در اختیار دارند. ما هم سابقه شکست این تیم را در ایتالیا داریم اما اگر ایتالیایی‌ها همان تیم چند سال پیش بودند ما امید زیادی به برد در این بازی داشتیم اما با این تیم فعلی آنها کارمان سخت است.»


کارشناس والیبال ایران در رابطه با عملکرد تیم ملی در اولین حضورش در رقابت‌های المپیک گفت: «حضور در المپیک برای هر کشوری باعث افتخار است و همین که ما موفق شدیم خودمان را به این مسابقات برسانیم نشان از پیشرفت والیبال ایران دارد. بچه‌ها در دور گروهی منهای بازی اول مقابل آرژانتین در سایر بازی‌ها خوب کار کردند و اگر با دقت بیشتری مقابل شاگردان ولاسکو بازی می‌کردیم الان وضعیت بهتری برای دور بعد مسابقات داشتیم. در هر صورت حضور در بین 8 تیم برتر المپیک برای والیبال ایران نتیجه خوبی به حساب می‌آید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته