دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1395 - 10:30

مهدوی: برای جلوگیری از ناشنوایی از فدراسیون استعفا دادم/ لایق واژه ایثارگر نیستم

رئیس مستعفی فدراسیون هندبال گفت: وزیر علوم که پزشکم است، برای من استراحت مطلق تجویزکرد به همین دلیل از ریاست فدراسیون هندبال کناره‌گیری کردم.
کد خبر : 110334

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، سید ابوالحسن مهدوی درباره دلایل استعفا از ریاست فدراسیون هندبال گفت: «3 سال پیش گوش راست خود را به دلیل آنکه یک شی درون استخوان آن قرار داشت، عمل کردم. با موفقیت آن شی از گوش من خارج شد و به کارم ادامه دادم. متاسفانه گوشم عفونت کرد و در یک سال گذشته گوش میانی من سفت شد و نهایتا شنوایی گوش راست من صفر شد.»


وی ادامه داد: «ناشنوایی گوش راست من باعث شده بود دچار سرگیجه و عدم تعادل شوم. اخیرا در آزمایشات و تست‌هایی که برای حل مشکل گوش راست خود انجام دادم، متوجه شدم عصب گوش چپم نیز 30 درصد افت کرده است. در معاینات کاملی که وزیر محترم علوم آقای دکتر فرهادی انجام دادند، مشخص شد که بهترین راه استعفای من از کار است. دکتر فرهادی برای من استراحت مطلق تجویز و اعلام کرد ظرف 3 ماه آینده عمل دیگری روی گوش راستم انجام خواهد شد. این واقعیت ماجرا است و تعابیر که برخی انجام داده بودند و با حرف‌های دروغین خود تعبیر بازنشسته بودن من یا دوشغله بودنم را مطرح کرده بودند، کاملا غلط است. من هیچ مشکلی برای ادامه کارم نداشتم اما به خاطر تاکید دکتر فرهادی از وزیر ورزش خواستم تا با استعفای من موافقت کند.»


رئیس مستعفی فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: «از قرار معلوم و طبق شنیده‌های من مذاکره‌ای در وزارت ورزش پیرامون فدراسیون هندبال صورت گرفته تا در این مدتی که من حضور ندارم فردی مسئولیت نایب‌رئیسی را برعهده بگیرد و بعد از 4 ماه که برگشتم و سلامتی کامل داشتم دوباره در فدراسیون حضور پیدا کنم. متاسفانه با شایعاتی اعلام کردند که من به خاطر بازنشستگی از فدراسیون جدا شدم اما من اعلام می‌کنم که ادامه همکاری من با فدراسیون هندبال کاملا قانونی است و مشکلی وجود ندارد. درضمن به‌رغم اینکه خودم را لایق واژه ایثارگر به واسطه دوران حضورم درجنگ تحمیلی نمی‌دانم اما من به عنوان یک ایثارگر می‌توانم به صورت قانونی به کارم ادامه دهم. تنها و تنها دلیل عدم همکاری من با فدراسیون هندبال در مقطع فعلی بحث مریضی و عدم سلامتی‌ام بوده است.»


مهدوی در مورد اینکه فرامرز می‌آبادی چقدر شانس دارد تا نایب‌رئیس فدراسیون هندبال در 4 ماهه نبود وی شود، بیان کرد: «باور کنید من هیچ اطلاعی از تصمیم وزارت ورزش ندارم. من هیچ پیشنهادی نداشتم و هر تصمیمی که وزارت بگیرد، همان اجرایی می‌شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته