دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید آل‌طه از نحوه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی واحد کرمان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با بازدید از پروژه های عمرانی واحد کرمان، از نزدیک درجریان روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی این واحد قرار گرفت.
کد خبر : 110253

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، دکتر بابک آل‌طه با حضور در محل پروژه‌های در حال احداث و نیمه تمام واحد کرمان، از روند کار در پروژه‌های عمرانی بازدید و با کارفرمایان دیدار کرد.


وی در جریان آخرین فعالیت‌های عمرانی انجام شده قرار گرفت و با قدردانی از تلاش‌های همکاران حوزه عمرانی واحد کرمان و مطلوب ارزیابی کردن نحوه پیشرفت پروژه‌ها بر تسریع در انجام و پایان این پروژه‌ها به منظور خدمت‌رسانی بهتر به دانشجویان تاکید کرد.



دکتر سید رامین طباطبایی میرحسینی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان که در این بازدید آل‌طه را همراهی می‌کرد، فعالیت‌های عمرانی انجام شده را تشریح و به بیان برنامه زمانبندی این حوزه برای پایان پروژه‌های عمرانی پرداخت.


در این بازدید، آل‌طه در جریان روند ساخت و پیشرفت پروژه‌های عمرانی استراحتگاه و کافی‌شاپ بوستان پردیس مفاخر، درمانگاه و داروخانه ابوحامد کرمانی، تکمیل سردرجدید، پژوهشکده مرکزی، سوله‌های آزمایشگاه همکار استاندار، طرح شفا و دانشکده هنر و معماری قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته