دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ریو در آیینه پست‌های اینستاگرامی افراد معروف !

هرچه تب المپیک 2016 ریو داغ تر می شود علاوه بر مردم، چهره‌ها هم به حاشیه‌های این مسابقات ورزشی واکنش نشان می دهند. به طور مثال گاهی انتقاد می کنند و گاهی تشکر و ... .
کد خبر : 110231
به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خراسان، در ادامه این مطلب، واکنش های جالب چهره ها را به 3 اتفاق خواهید خواند.


پست هایی در حمایت از لیلا رجبی
اولین اتفاق در المپیک ریو که واکنش چهره ها را به دنبال داشت، توهین کارشناس و مجری شبکه ورزش به لیلا رجبی بود که در ادامه چند مورد از پست های چهره ها را در همین باره خواهید خواند.
علی لهراسبی(خواننده): ما متاسفانه همیشه میگیم لنگش کن! آخه برادر من، اولا شماها در جایگاه قضاوت نیستید که پشت تریبون هرچی به ذهن تون میرسه بگید و ثانیا، ورزش بانوان ما مگه چه قدر امکانات داره و چه عناوین عجیبی با این امکانات داشته که این حرف ها رو می زنید، خودتونو مدیریت کنید در کلام...
پرستو گلستانی(بازیگر): درود بر غیرت تو ای شیر زن ایران زمین و قطعا بی غیرت آن فردی خواهد بود که ندانسته به امکانات و شرایط با نادانی تمام به خود اجازه می دهد چنین کلامی را به زبان آورد.
برزو ارجمند(بازیگر): بانو لیلا رجبی از شما ممنونیم. اتفاقا شما نشانه غیرت سرزمینم هستید. از این که هستید و بارها پرچم پر افتخار کشورم را در قاره کهن و جهان برافراشته کردید، سپاس. متاسفم برای کارشناسی که این قدر راحت درباره آدم ها نظر می دهد و قضاوت می کند.
حسین ماهینی(فوتبالیست): افتخار ایران، عروس بوشهر. نگذار وز وز مگسان آزرده خاطرت کند!



پست های تشکر از کیانوش رستمی


اتفاق دیگری که دل همه ایرانی ها را شاد کرد، مدال طلای کیانوش رستمی بود که از چشم چهره ها دور نماند.
پرویز پرستویی(بازیگر): درود به غیرتت کیانوش پهلوان و قهرمان کُرد و جهان و المپیک. الحق که کردی و آبروی ایران رو با مدال خوشرنگت حفظ کردی. یادمون نرفته که چگونه تنها و غیرتمندانه تمرین می کردی و خودت مربی خودت بودی.
حمید عسگری(خواننده): شیر مادرت حلالت مرد.
الناز شاکردوست(بازیگر): اولین مدال طلاى المپیک 2016 توسط دلاور مرد ایرانى «کیانوش رستمى» را به تمام هموطنان عزیز تبریک میگم.
رضا صادقی(خواننده): بى ادعا، بى غرور ،با غیرت و مردونه ... تبریک می گیم و بهت افتخار می کنیم جوون ناب و پهلوان ایرانى. «فریاد ایران ایرانت تن دنیارو لرزوند مرد» یا على مدد، قلب یک ملت رو شاد کردى.


پست های تشکر از سهراب مرادی
دومین طلای ایران در المپیک ریو با درخشش دومین وزنه بردار کشورمان به دست آمد و چهره ها هم برای او کم نگذاشتند.
شیلا خداداد(بازیگر): دومین مدال طلا مبارک همه ایرانی ها... چه رنگ قشنگیه این رنگ طلای تو.
احسان علیخانی(مجری): کسب دومین مدال طلای کاروان امام رضا علیه السلام در المپیک توسط سهراب مرادی رو تبریک میگیم. زنده باد ایران و ایرانی.
مجید صالحی(بازیگر): همچنان خبرهاى خوب در راه است. دمتون گرم رستم و سهراب پهلوان و قهرمان بعد از مدال رستمى جان، مدال طلایى سهراب خان مرادى هم مبارکمون باشه و دم همه اون عزیزانى هم که بدون امکانات و حمایت تا المپیک راه یافتند و با بدشانسى مواجه شدند و متاسفانه نتونستند به حق واقعی شون برسند هم گرم. همتون مایه افتخار هستید براى ما. زنده باد ایرانى و ایران زمین.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته