دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1395 - 11:28
دو خبر/

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید تولی واحد گنبدکاووس معرفی شد

آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید تولی دانشگاه آزاداسلامی واحد گنبدکاووس با حضور مسئولان و دانشجویان بسیجی برگزار شد.
کد خبر : 110218

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در آئین تکریم و معارفه فرماندهان حوزه مقاومت بسیج دانشجویی واحد گنبدکاووس با قدردانی از تلاش‌­های مهدی باقریان فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج دانشجویی این دانشگاه در انجام رسالت­‌های محوله گفت: «امیدواریم همه بسیجیان به‌ویژه این برادر بزرگوار در همه صحنه­‌های زندگی موفق، موید و دارای روحیه بسیجی و جهادی باشند«.


حجت‌الاسلام حسنعلی مازندرانی با بیان اینکه تلاش‌­های علمی و فرهنگی حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید تولی در دوره مسئولیت وی بسیار قابل اعتناست، خاطرنشان کرد: «بدون تردید اگر تفکر بسیجی توام با عمل انقلابی و در چارچوب قانون باشد می­‌تواند در اعتلای فرهنگ کشور در دانشگاه‌­ها نقش بسزایی داشته باشد«.


رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد گنبدکاووس نیز در این آئین با قدردانی از تلاش‌­ها و پیگیری‌­های مهدی باقریان در سال‌­های حضور در این دانشگاه در عرصه ترویج فرهنگ گفت: «ارتقای ساختاری بسیج دانشجویی دانشگاه از پایگاه به حوزه مقاومت یکی از اقدامات موثر و قابل قدردانی وی است«.


دکتر رضا رضایی شیرازی برای وی در همه مراحل زندگی آرزوی توفیق کرد و افزود: «امیدواریم بتوانیم در ادامه نیز از حضور وی در دانشگاه بهره‌­مند شویم«.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گلستان در جلسه هم‌­اندیشی اساتید هیات علمی واحد گنبدکاووس هم حضور یافت و گفت: «مهم‌ترین مهارت ضمن تدریس برقراری ارتباط موثر بین استاد و دانشجو است.»



وی خاطرنشان کرد: «در کلاس درس تنها چیزی که دانشجو از استاد می‌آموزد صرفا مطالب درسی نیست. دانشجو منش فردی، دیدگاه اجتماعی سبک یادگیری و پژوهش، شیوه تعامل با دیگران و اخلاقیات را نیز از استاد خود می‌آموزد.»


مازندرانی گفت: «علم زمینه سازی است برای تأثیر پذیرفتن از آیات الهی و اینکه امام علی(ع) در نهج البلاغه توصیه می‌کنند به عدم حیا داشتن از علم آموزی و کسب علم به علت جایگاه و اهمیت علم است. علم و دانش یادگرفتن و جهل زدایی با مدرک گرایی تفاوت بسیاری دارد، علم می‌تواند انیس تنهایی انسان باشد و انسان باید همواره در جستجوی علم باشد.


وی افزود: «نخستین معلم خداوند است، علم زمینه سازی است برای تأثیر پذیرفتن از آیات الهی، و اینکه امام علی(ع) در نهج البلاغه توصیه می‌کنند به عدم حیا داشتن از علم آموزی و کسب علم به علت جایگاه و اهمیت علم است، خداوند به علم قسم یاد کرده است، خداوند قسم خورده است در قرآن به قلم و آنچه که قلم می‌نویسد، قلم وسیله و نماد علم اندوزی است.»


شیرازی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس هم، گزارشی از فعالیت‌­های فرهنگی و علمی این دانشگاه ارائه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته