دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1395 - 09:10
در گفت‌وگو با آنا؛

سینا عشوری : مدعی اول تا سوم قهرمانی تراکتورسازی است/ ما یک تیم رویایی را داریم

هافبک تیم تراکتورسازی گفت: برای ما بازی در دمای 50 درجه و یا سرمای تبریز فرقی نمی کند چرا که دنبال سه امتیاز و قهرمانی در لیگ برتر هستیم.
کد خبر : 110200

سینا عشوری بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز که محبوبیت خاصی هم در میان هواداران تیم تراکتور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا در تبریز در مورد شرایط تیم تراکتور بعد از برد برابر تیم ماشین سازی اظهار کرد: «به نظرم تیم ما در بازی با پیکان و بخصوص مقابل تیم ماشین سازی که واقعا تیم خوبی است خیلی خوب کار کرد و در دو فاز حمله و دفاعی عالی بودیم. ما در بازی‌های قبلی هم باید 3 امتیاز را می‌گرفتیم ولی متاسفانه با بدشانسی و عدم تمرکز امتیازات را از دست دادیم. ما یک تیم رویایی را داریم و بدون شک بهترین تیم حال حاضر ایران هستیم و باید امتیازات را جمع کنیم، نباید به راحتی امتیاز از دست دهیم و من فکر می کنم برد برابر تیم ماشین‌سازی در دربی تبریز کار ما را راحت تر کرد و فشار را از روی تیم تراکتور و هواداران برداشت.»


وی در رابطه مشکلات خط دفاعی تراکتورسازی افزود: «نباید بازیکنان دفاعی را مقصر شناخت، همه بازیکنان تیم باید در کار دفاعی شرکت کنند، به اعتقاد من گل‌هایی که دریافت می‌کنیم بیشتر روی اتفاق بود. از طرفی چون اوایل فصل هستیم، بازیکنان هماهنگی کامل را ندارند و این اتفاقات پیش می‌آید. در بازی با تیم ماشین‌سازی گلی نخوردیم و در بازی با پیکان هم اسیر جو گل زده شدیم و یک لحظه کار دفاعی را بخوبی انجام ندادیم اما در ادامه لیگ به طور حتم بهتر خواهیم شد.»


عشوری در رابطه با اینکه تراکتور خط حمله ویرانگری دارد هم تصریح کرد : «ما خط حمله قدرتمندی داریم. «ادینیو»، «کرار»، «ابراهیمی» و «رفیعی» بازیکنان بزرگی هستند و «فرزاد حاتمی» هم بازیکن تاثیرگذاری است و مطمئناً خیلی از تیم‌ها دوست دارند این بازیکنان را داشته باشند. البته در قلب تیم بازیکنی چون «مهدی کیانی» بازی می کند که واقعا قوت قلبی برای بازیکنان است در ادامه هم از این خط حمله چیزهای زیادی خواهید دید.»


هافبک تدافعی تیم تراکتورسازی در رابطه با اینکه چرا در دیدارهای گذشته به عنوان بازیکن جانشین وارد بازی شده‌ است هم خاطرنشان کرد: «من حدود یک ماه و نیم بود مصدوم بودم و هیچ بازی رسمی و غیررسمی نداشتم و مقابل پیکان اولین بازی‌ام را بعد از مدت‌ها انجام دادم. باید از آقای قلعه نویی تشکر کنم چون در فرصتی به من بازی دادند که فشاری روی تیم نبود و من خیلی راحت و با آرامش توانستم بازی کنم، کم کم آمادگی کامل خودم را باز خواهم یافت و اگر کادر فنی صلاح بدانند می توانم از ابتدا در ترکیب قرار بگیرم. »


عشوری در رابطه با اینکه چه تیم هایی را مدعی قهرمانی می‌داند هم گفت : «من مدعی اول تا سوم را تراکتورسازی می‌دانم و از سوم به بعد، دو تیم پرسپولیس و سپاهان هستند که رقیبان ما خواهند بود، اما باید برای هر بازی تلاش کنیم و نباید امتیازات را به راحتی از دست بدهیم، برای تراکتور که تیم اول آذربایجان است نباید بازی در دمای 50 درجه و یا تبریز و بازی در هر استادیومی مشکل ساز باشد چرا که برای قهرمانی باید همه امتیازات را بگیرم تا قهرمان شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته