دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1395 - 17:02
رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا خبر داد؛

٢میلیون و ١١ هزار کامیون و تریلی مجازات شدند

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا با بیان اینکه نظارت پلیس روی کنترل تخلفات ناوگان باربری درجاده ها روز به روز بیشتر می شود، گفت:طی ٤ ماهه اول سال سهم تخلفات ناوگان باربری نسبت به تخلفات تمام وسایل نقلیه، ٦/٦ درصد بوده است.
کد خبر : 110162

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از سایت راهور، سرهنگ احمد کرمی اسد، رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا در این خصوص گفت: طی ٤ ماهه اول سال، در حوزه برون شهری و جاده ای بیش از ١ میلیون و ٢٦٠ هزار تخلف ناوگان باربری (کامیون و تریلی) کنترل شده که بیشترین تخلفات به ترتیب در استان‌های خوزستان، هرمزگان و مرکزی دیده شده است.
کرمی اسد در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه درون شهری، با ٧٦٠ هزار تخلف ناوگان باربری برخورد شده است، اضافه کرد: عمده برخوردها به ترتیب در استان های تهران، اصفهان و خوزستان بوده است.
طبق گفته‌های رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا، در مجموع درون شهری و برون شهری، برخورد پلیس با ناوگان باربری، بالغ بر ٢ میلیون و ١١ هزار تخلف بوده است.
کرمی اسد ادامه داد: استفاده نکردن از کمربند ایمنی، تجاوز از سرعت مجاز و نقص فنی، بیشترین تخلفات ناوگان باربری در ٤ ماهه اول سال بوده‌اند.
طبق آماری که کرمی اسد داده است، طی ٤ ماهه اول سال سهم تخلفات ناوگان باربری نسبت به تخلفات تمام وسایل نقلیه، ٦/٦ درصد بوده است. این درحالی است که سهم تخلفات ناوگان مسافربری ( اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها) نسبت به کل وسایل نقلیه ٤ درصد بوده است.
مقایسه این آمار با آمارهای گذشته نشان می‌دهد سهم تخلفات ناوگان باربری و مسافربری نسبت کل وسایل نقلیه، چه در جاده‌ها و چه در خیابان‌ها کمتر شده است و این نشانه بیشتر شدن نظارت و اشراف پلیس راهور بر جاده‌هاست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته