دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1395 - 16:36
فرمانده انتظامی استان ایلام:

افزایش 300 درصدی هزینه صدور گذرنامه کذب محض است

فرمانده انتظامی استان ایلام ،خبر افزایش هزینه صدور گذرنامه را رد کرد و گفت: در این زمینه هیچ گونه دستوری به نیروی انتظامی استان ابلاغ نشده است.
کد خبر : 110148

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار نور علی یاری گفت: خبر افزایش 300 درصدی هزینه صدور گذرنامه حقیقت نداشته و هیچ گونه دستوری در این زمینه به ما ابلاغ نشده است.


وی اضافه کرد: در آستانه اربعین حسینی و کنگره عظیم اربعین قرار داریم و دولت و نیروی انتظامی هیچ گونه برنامه‌ای برای افزایش هزینه صدور گذرنامه ندارند.


یاری از تشکیل قرارگاه امام علی در فرماندهی انتظامی استان خبر داد و افزود: قرارگاه امام علی از ابتدای سال در این فرماندهی تشکیل شده و هماهنگی‌های لازم با ارگان‌های ذیربط انجام شده است.


وی از آماده باش کامل نیروهای انتظامی و نظامی در استان خبر داد و افزود: همه نیروهای امنیتی و انتظامی اعم از پلیس راه و مرزبانی و یگان ویژه و نیروهای انتظامی داخل شهرها برای برپایی هر چه باشکوه‌تر کنگره عظیم اربعین آمادگی کامل دارند.


فرمانده انتظامی ایلام به آمادگی نسبی زیرساخت‌های استان نسبت به سال قبل اشاره کرد و گفت: دولت تمام توان خود را برای آماده کردن زیرساخت‌های مورد نیاز برای تردد روان و بی‌دغدغه زوار عتبات عالیات به کار گرفته و اقدامات خوبی نسبت به سال گذشته انجام داده است ولی با این وجود همچنان توجه ویژه دولتمردان را می‌طلبد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب