دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1395 - 16:18
قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور :

کاهش اختلاف پرداختی پزشک و پرستار به نفع جامعه پزشکی است

قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور عنوان کرد: ما معتقد هستیم که کم شدن فاصله پرداختی پزشک و پرستار به نفع جامعه پزشکی خواهد بود.
کد خبر : 110142

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد شریفی مقدم در جلسه شورای عالی سازمان نظام پرستاری، اظهار کرد: دیدار با وزیر بهداشت، بهترین فرصت برای طرح مشکلات پرستاری است و می ‌توانیم از رهنمودهای وزیر در مسیر ارتقای جایگاه پرستاری در نظام سلامت کشور، بهره ببریم.


وی با اشاره به موضوع فیش‌های حقوقی و پرداخت‌های نامتعارف برخی پزشکان، گفت: در موضوع فیش‌های حقوقی کار بزرگی انجام شد و به نظر می‌رسد که کاهش اختلاف در پرداخت‌ها منجر به تعامل پزشک و پرستار می‌شود.


شریفی مقدم با عنوان این مطلب که گزارش مستند و ۲۰۰ صفحه‌ای از پرداخت‌های غیرمتعارف به سازمان بازرسی ارائه داده‌ایم، افزود: این اقدام منجر به این شد که مجلس برای پرداخت‌ها سقف تعیین کند.


وی به جلسه با رئیس کمیسیون اصل نود مجلس پیرامون قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اشاره کرد و افزود: دیداری با رئیس مجلس شورای اسلامی در قم داشتیم که 5 خواسته پرستاری در این دیدار مطرح و مکتوب شد.


قائم مقام سازمان نظام پرستاری در ادامه به سایر اقدامات در دو ماه اخیر اشاره کرد و گفت: پیگیری شکایات پرستاران سراسر کشور از پرداخت نشدن مطالبات معوق آنها، پیگیری ضرب و شتم پرستاران، ایجاد سامانه شناسایی پرستاران ایرانی خارج از کشور و...، از دیگر اقدامات در 2 ماه گذشته بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته