دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 09:04
رئیس واحد قائم‌شهر مطرح کرد

نقش دانشگاه‌ها در پیوند هوشمندانه دولت و ملت‎

رئیس واحد قائم‌شهر اظهار کرد: تحقق آرزوهای فرا روی ملت چیزی جز همکاری، همدلی و صمیمیت دو سویه دولت و ملت نخواهد بود و نقش دانشگاه ها در این خصوص بسیار پررنگ است؛ دانشگاه ها به عنوان یک حلقه اتصال مهم در پیوند هوشمندانه بین دولت و ملت هستند.
کد خبر : 11013

به گزارش خبرنگار آنا، نشست بهاری خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌­شهر همراه با تجلیل پنج نفر از همکاران بازنشسته سال 93 این واحد دانشگاهی در تالار اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی واحد با حضور رئیس، هیأت رئیسه و کارکنان برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر در این مراسم با تبریک سال جدید که با نام حضرت زهرا(س) گره خورده است این هم زمانی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران پربرکت برشمرد و تأسی به رفتار و سیره ایشان و بررسی علمی و عملی زندگی این بانوی نمونه اسلام را برای دانشگاهیان ضروری خواند.


محمدرضا باقرزاده با اشاره به ابلاغ برنامه های راهبردی و سیاست های سالیانه مقام معظم رهبری در سال های گذشته گفت: محور سخنان ایشان در این سال ها حول محور اقتصادی و نگرانی اصلی ایشان تأمین مطلوب معاش مردم بوده است. اما امسال به تعبیر ریاست عالیه دانشگاه با نام گذاری بسیار حکیمانه و فوق العاده هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی این مأموریت کلیه بخش ها را در برگرفت.









باقرزاده تحقق جنبش علمی به معنای واقعی را از توقعات مقام معظم رهبری از دانش پژوهان دانست و گفت: جنبش علمی تنها با ارائه مقاله isi و اعلام مطابقت با برخی استانداردهای علمی در نظام های بین المللی نیست



دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه های مازندران پیشرفت اقتصادی، اقتدار و عزت منطقه ای، تکریم مردم و جنبش های علمی را از تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص آرزوهای فرا روی ملت دانست و گفت: به دلیل اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم سالار دینی است اعتماد متقابل و همکاری صمیمانه در آن یک امری ضروری است و مقام معظم رهبری نیز خواستار وحدت و انسجام بیشتر بین مدیران و مردم شدند.


باقرزاده تحقق جنبش علمی به معنای واقعی را از توقعات مقام معظم رهبری از دانش پژوهان دانست و گفت: جنبش علمی تنها با ارائه مقاله isi و اعلام مطابقت با برخی استانداردهای علمی در نظام های بین المللی نیست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر با اشاره به اهمیت بحث معنویت در سخنان ایشان اظهار کرد: تحقق آرزوهای فرا روی ملت چیزی جز همکاری، همدلی و صمیمیت دو سویه دولت و ملت نخواهد بود و نقش دانشگاه ها در این خصوص بسیار پررنگ است؛ دانشگاه ها به عنوان یک حلقه اتصال مهم در پیوند هوشمندانه بین دولت و ملت هستند.


باقرزاده تأکید کرد: دانشگاه ها می توانند در حوزه ایجاد وحدت ملی راهکارهای جدید پیشنهاد دهند و در بحث نظریه پردازی برای تحقق یک سبک زندگی پیشرو که در آن دولت و ملت بیشتر از این به هم نزدیک شوند، ایفای نقش کنند.


وی با تشکر از زحمات همکاران در سال گذشته به بیان دیدگاه مترقی دکتر میرزاده در کاهش تکیه بر منابع غیرشهریه ای و ارائه برنامه های راهبردی سال 94 پرداخت و با توجه به وجود فضاهای رقابتی جدی از همکاران خواست تا ضمن تکریم دانشجویان جهت ایجاد منابع درآمدی غیرشهریه ای همکاری بیشتری را داشته باشند.


در خاتمه آیین تجلیل از همکاران بازنشسته سال 93 با حضور خانواده آنها برگزار شد و از تلاش و خدمت 30ساله سید محمود حسینی، کیامرث قربانیان، یوسف محمودی، زینب درزی و حلیمه احمدی و همسران آنها با اهداء لوح تقدیر و هدایا تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته