دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 08:41
در گفت و گو با آنا

تونی اولیویرا: محکوم به شکست الاهلی هستیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تساوی یا شکست در بازی مقابل الاهلی به منزله بسته‌شدن درهای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان است.
کد خبر : 11012

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هرچند 4 پیروزی متوالی تراکتورسازی در لیگ برتر به همراه تونی اولیویرا موجب شده‌است تا این تیم به همراه نفت تهران مدعی جدی قهرمانی لیگ چهاردهم باشد اما تراکتوری‌ها وضعیت خوبی در لیگ قهرمانان آسیا ندارند و با 3 امتیاز در رده سوم جدول 4 تیمی گروه D قرار گرفته‌اند.شاگردان مستر تونی سه‌شنبه(فردا) میزبان الاهلی عربستان هستند و برای آنکه شانس خود را برای حضور در مرحله بعد رقابت‌ها حفظ کنند باید انتقام شکست دور رفت را از این تیم بگیرند.


تونی اولیویرا در گفت‌وگوبا خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،در خصوص این بازی گفت:«ابتدا باید بگویم که بازی سختی پیش رو داریم. ما باید برنده شویم و این پیروزی حکمی است که من و شاگردانم موظفیم آن را اجرا کنیم. تیمی که می‌خواهد برنده شود، برنامه‌اش مشخص است. ما باید اصولی و طبق برنامه‌ای که داریم، حمله کنیم. تلاش می‌کنیم از منافذی که در بین مدافعان الاهلی وجود دارد، استفاده کنیم و خیلی زود به گل برسیم.اگر زود به گل برتری نرسیم کمی کارمان سخت می‌شود و برای آنکه به مشکل نخوریم سعی می کنیم خیلی زود گل بزنیم.»


وی در ادامه به مشکلاتی که برای این بازی پیش‌رو اشاره کرد و گفت: « فردین عابدینی، فرشاد احمدزاده و سامان نریمان جهان مصدوم هستند که پزشک تیم در تلاش است احمدزاده و نریمان جهان را به بازی برساند. بازیکنان یک اخطاره تیم هم باید مراقب باشند که کارت زرد نگیرند و بازی حساس مقابل نماینده ازبکستان را از دست ندهند. بایستی به گونه‌ای بازی کنیم که اسیر اتلاف وقت حریف نشویم. راه‌حلش هم آن است که سریع به گل برسیم.»


سرمربی تراکتورسازی متذکر شد: «برای بقا در لیگ قهرمانان و صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها باید الاهلی را شکست دهیم. به همین منظور برنامه ویژه‌ای برای شکست این تیم تدارک دیده‌ام. از این بازی به طور حتم شاگردانم بهترین بازی‌شان را نشان خواهند داد چون تساوی یا شکست در این دیدار به منزله بسته‌شدن درهای صعود به مرحله بعد است. »




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته