دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 08:43

متئو آبی‌اناری‌ها را نجات داد

تیم بارسلونا در ادامه رقابت‌های لالیگا به لطف گلزنی مدافع خود توانست سلتاویگو را شکست دهد تا بار دیگر اختلاف خود با رئال را افزایش دهد.
کد خبر : 11010

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های بارسلونا و سلتاویگو در هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه بایلاموس به مصاف هم رفتند که در نهایت آبی اناری‌ها توانستند با نتیجه خفیف 1بر0 حریف خود را شکست دهند.


این نتیجه در حالی برای شاگردان لوییس انریکه به دست آمد که سلتاویگو در این بازی به شدت آبی‌اناری‌ها را به دردسر انداخته بود به طوریکه در نیمه اول تیم میزبان توانست برتری محسوسی داشته باشد.


سلتاویگو که در بازی رفت توانسته بود با یک گل بارسا را شکست دهد در این بازی نیز برای پیروزی به میدان رفت اما عملکرد مطلوب خط دفاع بارسا مانع از گلزنی مهاجمان حریف شد.


نیمه اول بازی در حالی با تساوی بدون گل پایان یافت که بازیکنان بارسا تنها روی حرکت انفرادی سوآرز در چند صحنه خطرساز شدند اما در مقابل سلتاویگو می‌توانست حداقل 2 بار دروازه آبی‌اناری‌ها را باز کند.


نیمه دوم وضعیت کاملا متفاوت بود و شاگردان انریکه درصدد گشودن دروازه حریف برآمدند.


حضور ژاوی در نیمه دوم به جای رافینیا، باعث شد خط میانی بارسا فعال تر شود تا اینکه ‏در دقیقه 73، سرانجام قفل دروازه سلتا شکست.‏


ضربه آزاد مسی از سمت چپ، روی تیر دوم به ژرمی متیو رسید و او هم با یک ضربه سر تماشایی، ‏دروازه حریف را باز کرد.‏بعد از این گل تیم میزبان برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی انجام داد اما اخراج فابین اوریانا در ‏دقیقه 87، امیدهای آنها برای کسب امتیاز از این دیدار را از بین برد و در نهایت بارسا موفق شد با پیروزی خفیف در این بازی حساس اختلاف 4 امتیازی خود با رئال را حفظ کند.



انتهای پیام/

برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظر
قالیشویی ادیب