دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1395 - 10:37

شهاب زاهدی: در دو دربی به استقلال گل زدم/ منتظرم تا برانکو به من فرصت بدهد

مهاجم پرسپولیس گفت: بازی اول ما بعد از تعطیلات لیگ برتر با تراکتورسازی است که تیم خیلی خوبی است و برای قهرمانی می‌جنگد.
کد خبر : 110043

شهاب زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره دوران پس از محرومیت و دوپینگ و بازگشت مجدد به میادین فوتبال گفت: «دوران خیلی سختی را بعد از محرومیت گذراندم. تجربه خیلی سنگینی بود ولی بدترین اتفاق زندگی من نبود. متاسفانه یک اشتباه بود که خداراشکر آن دوران را گذراندم. در آن زمان بد تمرین هم می‌کردم و یک آمادگی بدنی تقریبی داشتم. اواخر فصل گذشته به تمرینات تیم برگشتم و خدارا شکر برانکو نظرش برای بازگشت من مثبت بود.»


وی افزود: «انشاء‌الله که دیگر چنین اشتباهی تکرار نمی‌شود و قول صددرصد می‌دهم که گذشته تلخی که رقم زدم را جبران کنم.»


مهاجم جوان سرخ‌پوشان در مورد رقابت سختی که برای بازی کردن در پرسپولیس وجود دارد، اظهارداشت: «طبیعی است. چون پرسپولیس تیم بزرگی است و انتظارات مردم از این تیم بالاست. من هم جوانم و برای رسیدن به یکسری اهداف به این تیم آمدم و برای حضور در ترکیب تیم با کمک خدا می‌جنگم تا ببینیم تدابیر برانکو به چه شکلی است و طبق خواسته وی با تمام تلاش در اختیار تیم محبوبم هستم.»


او در مورد رقابت‌های این فصل لیگ برتر و شرایط تیم پرسپولیس بیان داشت: «خدا را شکر چهار هفته ابتدایی لیگ تمرینات خیلی خوبی بود و نتایج بازی‌ها هم عالی بود و ما در صدر جدول هستیم. متاسفانه تا الان نتوانستم به پرسپولیس کمک کنم. انشاء‌الله با توکل به خدا، امیدوارم از هفته پنجم به تیم محبوبم کمک کنم.»


زاهدی درباره اینکه به چه امیدی می‌خواهد این فصل در پرسپولیس بازی کند، گفت: «در پست من مهدی طارمی، بهترین بازیکن لیگ و آقای گل فصل قبل و وحید امیری ملی‌پوش و یک بازیکن اوکراینی جدید و علی علیپور که سال قبل شرایط خوبی داشت حضور دارند و طبیعی است که شرایط سخت است. به روند ادامه لیگ خیلی امیدوارم، انشاء‌الله که شرایط بهتر شود.»


او در مورد تغییر پست خود و اینکه چرا مهاجم شده است، تصریح کرد: «پست اصلی من دفاع چپ و هافبک چپ است ولی به صلاحدید برانکو امسال در جایی دیگر بازی می‌کنم و در صورت لزوم حتی توانایی بازی در کناره‌های زمین را نیز دارم.»


مهاجم پرسپولیس در خصوص قرارداد خود با سرخ‌پوشان پایتخت، عنوان کرد: «من قراردادم پنج ساله بود و 4 فصل دیگر در خدمت تیم موردعلاقه‌ام خواهم بود.»


وی در مورد اینکه مشکل خدمت سربازی دارد یا نه، گفت: «من سربازی رفته‌ام و خدا را شکر مشکل خدمت ندارم و سال‌ها در تیم پرسپولیس انجام وظیفه خواهم کرد.»


زاهدی درباره دیدارهای بعدی پرسپولیس در لیگ برتر اظهارداشت: «سه بازی سخت داریم. بازی اول ما بعد از تعطیلات لیگ برتر با تراکتورسازی است که تیم خیلی خوبی است و برای قهرمانی می‌جنگد، ما از اول برای قهرمانی آمده‌ایم و به لطف خدا و انشاء‌الله نمی‌خواهیم مشکلی داشته باشیم و با حمایت همه هواداران امیدواریم که قهرمان شویم.»


او خاطرنشان کرد: «بعد از بازی با تراکتورسازی در دربی پایتخت با استقلال بازی داریم. آن بازی شرایط خاص خود را دارد و مسلما با تمام بازی‌های لیگ فرق دارد و مثل همیشه برای برد به میدان می‌رویم و انشاء‌الله با کمک خدا به این امر مهم دست پیدا می‌کنیم.»


مهاجم پرسپولیس در مورد سابقه بازی خود در لیگ در تیم‌های پایه و گلزنی به استقلال تصریح کرد: «در دو دربی یکی در رده جوانان در زمین مرغوبکار که حریف، میزبان بود بازی به تساوی یک بر یک رسید که من گل زدم و در رده امیدها در دقیقه آخر پاس گل دادم و آن بازی را دو بر یک بردیم و انگیزه زیادی برای گلزنی در این دربی دارم. البته در صورتی که سرمربی تشخیص بدهد که من بازی کنم.»


او درمورد بازی در تیم امید ایران بیان کرد: «خوشبختانه هنوز هم از لحاظ سنی می‌توانم در تیم امید حضور داشته باشم. اگر به تیم‌ امید دعوت شوم دوست دارم به تیم‌ کشورم در این قضیه خدمت و کمک کنم، ولی با توجه به شرایط پیش آمده و احتمال حذف فوتبال از بازی‌های المپیک، به تیم‌ملی بزرگسالان بیشتر فکر می‌کنم.»


زاهدی درمورد پیش‌بینی خود از جایگاه پرسپولیس در نیم‌فصل گفت: «از ابتدا برای قهرمانی آمدیم و انشاء‌الله هم قهرمانی نیم‌فصل و هم پایان فصل را به دست می‌آوریم. شرایط ما روز به روز در حال بهتر شدن است. با توجه به حضور در سه جام و فشردگی مسابقات تلاش می‌کنیم از فرصت‌ها و موقعیت‌ها تمام بهره و استفاده را کنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته