دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرداری‌ها نمایش «ماه و پلنگ» را افتتاح می‌کنند

نادر برهانی‌مرند کارگردان نمایش «سردار» به همراه بازیگران این نمایش، روز پنجشنبه «ماه و پلنگ» نوشته مجتبا رفیعی با طراحی و کارگردانی حامد ادوای را افتتاح می‌کنند.
کد خبر : 110039

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر گره، نمایش «ماه و پلنگ» نوشته مجتبا رفیعی با طراحی و کارگردانی حامد ادوای از روز پنجشنبه 28 مرداد ماه جاری اجرای خود را آغاز می‌کند و نادر برهانی‌مرند نویسنده و کارگردان نمایش «سردار» به همراه هدایت هاشمی، احمد کاوری، نسیم ادبی، فریدون محرابی، ناهید مسلمی، میرطاهر مظلومی و سیدعلی صالحی بازیگران این نمایش، «ماه و پلنگ» را افتتاح می‌کنند.


در این نمایش که از پنجشنبه ساعت 17:45 در سالن ارغنون به صحنه می‌رود، هنرمندانی چون محمد اصغری، سهیل عبدی، نیما انصافیان، سمن قناد، پردیس منوچهری و شایان فصیح‌زاده به ایفای نقش می‌پردازند و از سایر عوامل نمایش می‌توان به آیدا مرادیان دستیار کارگردان و طراح لباس، سمن قناد طراح گریم، بابک کمانگیر مدیر اجرایی، عطیه ادوای طراح پوستر و بروشور، سام چگینی انیمیشن، میلاد بهشتی عکاس، موسیقی و روابط‌عمومی گروه تئاتر گره، محمدرضا ایمانیان تبلیغات مجازی و نسیم جعفری مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.


نمایش «ماه و پلنگ» کاری است از گروه تئاتر گره که این گروه پیش از این نمایش‌های پرمخاطب «باگانه»، «پشت سرت و نگاه نکن» و «زندگی یک هنرمند» را به صحنه برده است.


پیش‌فروش اینترنتی نمایش «ماه و پلنگ» از سه‌شنبه 26 مرداد در سایت تیوال آغاز می‌شود و دانشجویان می‌توانند از تخفیفات این نمایش بهره مند شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته