دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاه نقاشی «غروب رنگ‌ها»در نگارگذر یاس فرهنگ‌سرای امام (ره)

نمایشگاه نقاشی «غروب رنگ‌ها» از آثار بنفشه واحدی در نگار گذر یاس فرهنگسرای امام (ره) برپا می‌شود.
کد خبر : 110036

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای امام (ره)، نمایشگاه نقاشی «در غروب رنگ‌ها» از آثار بنفشه واحدی در نگار گذر یاس برگزار می‌شود. این نمایشگاه شامل 30 تابلو با موضوع طبیعت بی‌‌جان و فیگوراتیو و به سبک انتزاعی تا 28 مرداد به نمایش گذاشته می‌شود.


هنر انتزاعی (آبستره) به هنری اطلاق می‌شود که هیچ صورت یا شکل طبیعی در جهان در آن قابل شناسایی نیست و فقط از رنگ و فرم‌های تمثیلی و غیرطبیعی برای بیان مفاهیم خود بهره می‌گیرد. این اصطلاح معمولاً درمقابل هنر فیگوراتیو استفاده می‌شود و در معنای وسیعش می‌تواند به هر نوع هنری اطلاق شود که اشیا و رخدادهای قابل شناخت را بازنمایی نمی‌کنند، ولی عموماً به آن گونه از آفرینش‌های هنر مدرن اطلاق می‌گردد که از هر گونه تقلید طبیعت یا شبیه‌سازی آن، به مفهوم مرسوم آن در هنر اروپایی، روی می‌گردانند.


علاقه‌‌مندان جهت بازدید از این آثار هنری می‌توانند تا 28 مرداد ، ساعت 9 تا 19 به نشانی فرهنگسرای امام(ره) تهران‌ میدان قدس (تجریش) خیابان شهید باهنر بعد از سه راه یاسر خیابان امیر سلیمانی فرهنگسرای امام (ره) مراجعه کنند.و یا جهت اطلاعت بیشتر با شماره تلفن 26100780 تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته