دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 00:00
آسمانخراش‌ها پس از سه هفته از امروز استارت می زنند؛

مردان شاهین طبع در گرگان به دنبال تثبیت صدرنشینی

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد صدرنشین لیگ حرفه‌ای بسکتبال در هفته اول از دور برگشت این رقابت‌ها امروز در گرگان برابر تیم بسکتبال شهرداری این شهر به میدان می‌رود.
کد خبر : 11001

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی آنا، هفته دهم از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران امروز در حالی بعد ازسه هفته تعطیلی آغاز می شود که این مسابقات تحت تاثیر بازگشت حامد حدادی به تیم بسکتبال مهرام برگزار می‌شود.


حامد حدادی که لقب ارزشمندترین بازیکن آسیا را در اختیار دارد با توجه به اتمام مسابقات تیم بسکتبال شینگ دائو در لیگ چین به مهرام پیوست تا در ادامه رقابت‌های لیگ حرفه‌ای ایران این تیم را همراهی کند. مهرام در اولین حضور حدادی در ترکیبش به مصاف ثامن مشهد خواهد خواهد رفت.به نظرمی‌رسد مهرام برای کسب امتیاز کامل مقابل تیم ثامن نباید زیاد دچار مشکل شود.


دانشگاه آزاد صدرنشین 15 امتیازی لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران که به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پتروشیمی بندرامام این موقعیت را دراختیار دارد در گرگان مهمان شهرداری این شهر است. تنها دغدغه شاهین طبع سرمربی تیم دانشگاه آزاد حضور دو بازیکن امریکایی در ترکیب تیم شهرداری گرگان است؛بازیکنانی که به اعتقاد وی می توانند برای هر تیمی ایجاد مشکل کنند.


شاهین طبع دراین خصوص گفت:« این تیم دو بازیکن امریکایی دارد که بازیکنان خوبی هستند.این دو بازیکن از تجربه بالایی برخوردار هستند و می‌توانند برای هر تیمی دردسر ایجاد کنند . از این رو برای مهار این دو بازیکن برنامه ویژه‌ای دارم.اگر بازیکنانم این دو بازیکن را به خوبی مهار کنند پیروزی بر شهرداری گرگان با توجه به این موضوع که بازی ما بدون حضور تماشاگران برگزار می شود زیاد دور از دسترس نیست. البته این را باید بگویم که شهرداری گرگان تیم خوبی است . »


ازسوی دیگراسدالله کبیرسرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان معتقد است تیمش باید مقابل تیمی بازی کند که تیم شایسته‌ای است.وی در این باره گفت:«تیمی که صدر جدول را در اختیار دارد حتما تیم شایسته ای است .بازیکنان خوب و با کیفیتی در تیم دانشگاه آزاد بازی می کنند که در هر لحظه می توانند نتیجه بازی را به سود تیم خود عوض کنند. از این رو معتقدم بازی مشکلی برابر این تیم داریم.»وی ادامه داد:«هر چند دراین بازی باید بدون حضور هواداران خود بازی کنیم اما تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی مقابل حریف قدرتمند خود انجام خواهیم داد.برای رسیدن به این خواسته تمریناتمان را خیلی زود آغاز کردیم و خوشحالم که هیچ یک از بازیکنانم مصدوم نیستند و در آمادگی کامل به سر می برند. »


همچنین درادامه این رقابت‌ها تیم پتروشیمی بندر امام مقابل صنایع پتروشیمی قرار خواهد گرفت. بازگشت گیبسون آمریکایی به ترکیب پتروشیمی نکته قابل توجه بازی این دو تیم است.در دیگر بازی امروزدو تیم پالایش نفت آبادان و پمینااصفهان دو تیم همسایه در جدول رده‌بندی برابر هم به میدان می‌روند.


برنامه مسابقات به شرح زیر است:


مهرام تهران - ثامن مشهد (ساعت 15:30)


صنایع پتروشیمی - پتروشیمی بندرامام (ساعت 16)


نفت آبادان - پمینا اصفهان (ساعت 16)


شهرداری گرگان - دانشگاه آزاد (16:15)


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته