دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1394 - 17:27
در دیدار نوروزی با کارکنان

رئیس واحد بوشهر: با شعار سال 94 عملا دولت و ملت یک‌زبان و یک‌دل می‌شوند

دکتر یوسف قیصری با تقدیر از زحمات و حمایت های دکتر میرزاده و معاونان وی در سال گذشته ابراز امیدواری کرد که سال 94 توام با موفقیت ها و دستاوردهای بزرگ علمی، پژوهشی، فرهنگی و ... برای دانشگاه آزاد اسلامی باشد.
کد خبر : 10998

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در جمع کارکنان واحد بوشهر با تبریک سال نو، سال 94 را سال رشد و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ... دانست.


دبیر هیأت امنای استان بوشهر با تأکید بر اینکه نامگذاری سال 94 توسط مقام معظم رهبری ( دولت، ملت، همدلی و همزبانی) باعث تفاهم، همراهی و همدلی بیشتر بین مردم و دولتمردان می شود، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی الگویی مناسب برای همدلی، همفکری و همراهی ملت و دولت است چرا که این دانشگاه از ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی و برخاسته از بطن مردم است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر تصریح کرد: با شعار سال 94 عملاً دولت و ملت یک زبان و یک دل می شوند و دولت در راستای خواسته های بزرگ ملت حرکت می کند و برای اعتلای ایران اسلامی می کوشد.








قیصری حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری، توجه خاص به مسائل فرهنگی، فعالیت های اقتصادی دانش بنیان، توسعه تحصیلات تکمیلی و عدم اتکای دانشگاه به شهریه را از اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی دانست

وی افزود: کیفی سازی از اهداف و اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارتقا سطح علمی کشور و تبدیل علم به ثروت است.


قیصری حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری، توجه خاص به مسائل فرهنگی، فعالیت های اقتصادی دانش بنیان، توسعه تحصیلات تکمیلی و عدم اتکای دانشگاه به شهریه را از دیگر اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی دانست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر خاطرشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان ظرفیت ها و قابلیت های فراوانی برای تبدیل ایده به فرآورده دارد.



وی با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی دکتر میرزاده به عنوان شمیم ایثار تصریح کرد: فعالیت در دانشگاه آزاد اسلامی با روحیه ایثارگری و مدیریت جهادی انجام گرفته که موفق شده دستاوردهای چشمگیری در سطوح ملی و بین المللی کسب کند و بحمدالله محیطی مناسب، پرنشاط و پویا فراهم شده است تا بخش عظیمی از طالبان علم به کسب علم و دانش بپردازند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر اظهار کرد: موفقیت بی نظیر تیم مذاکره کننده هسته ای که همواره از حمایت های مقام معظم رهبری و ریاست جمهور و ملت عزتمند ایران اسلامی برخوردارند برگ زرینی است که در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی می درخشد.


وی خاطرنشان کرد: این موفقیت پیام آور انسان دوستی، صلح طلبی و عدالت خواهی مردمان این کهن مرز و بوم است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب