دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 00:30

انصاریان: مردم دوست ندارند به عرب‌ها ببازیم

مدافع سابق پرسپولیس نتایج به دست آمده در لیگ برتر از سوی پرسپولیس را به هیچ عنوان در شان این تیم نمی داند اما با این حال معتقد است که در شرایط کنونی به خصوص پیش از بازی با النصر عربستان نباید به حاشیه های پرسپولیس دامن زد.
کد خبر : 10997

علی انصاریان در گفت‌وگوبا خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص شرایط حال حاضر پرسپولیس و حاشیه‌هایی که در این چند وقت برای این تیم به وجود آمده‌ است گفت: هیچ گونه اظهار نظری در این رابطه نمی کنم. در این مقطع بهتر است که از پرسپولیس حمایت کنیم. من به انتقادهایی که این روزها پیشکسوتان می‌کنند کاری ندارم نکته قابل توجه بازی روز چهار شنبه پرسپولیس مقابل النصر عربستان است . بازیکنان تیم باید به فکر جبران شکست بازی دور رفت باشند آنها باید حرفه ای تر رفتار کنند نه اینکه حرکات بچه گانه از خود نشان دهند.


مدافع سابق سرخ ها در ادامه افزود:مردم حساسیت بازی مقابل تیم های عربی را به خوبی می دانند آنها دوست ندارند تیم های ایرانی به تیم های عربی ببازند من معتقدم اگر هواداران به ورزشگاه بروند النصر را در ورزشگاه آزادی شکست خواهیم داد .خوشبختانه مردم همیشه یک قدم از ما جلو تر بوده اند آنها فقط به منافع تیم شان فکر می کنند. من می توانم امروز در مورد حاشیه های پرسپولیس و نتایج ضعیف آن که خیلی هم جای نقد دارد صحبت کنم اما شرایط پرسپولیس و بازی با النصر را در نظر می گیرم. اینکه پرسپولیس نتایج ضعیفی کسب کرده است در آن شکی نیست اما همانطور که اشاره کردم الان وقت مناسبی برای انتقاد نیست.


انصاریان در پایان به حضور پیشکسوتان پرسپولیس در بازی روز چهار شنبه اشاره کرد و گفت: در بازی با لخویا حضور عابدزاده ، کریمی، مهدوی کیا و کریم باقری خیلی به روحیه تیم کمک کرد امیدوارم که در این بازی هم تمامی پیشکسوتان برای موفقیت پرسپولیس به آزادی بیایند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته