دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1395 - 10:32

تجلیل از ۱۵ کارآفرین صنعت ساختمان

در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از 15 کارآفرین برتر این بخش تجلیل شد.
کد خبر : 109942

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر در حوزه صنایع ساختمانی از 15 کارآفرین برتر در این حوزه با اهدای لوح و تندیس سپاس، قدردانی شد.


در این مراسم دبیرکل اتاق تعاون در بیان شاخص‌های انتخاب کارآفرین برتر گفت: نوآوری، صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و نقل‌، کاهش هزینه‌های تولیدی نسبت به مشابه خارجی، رعایت شاخص‌های زیست محیطی و اشتغال‌زایی از شاخص‌های مهم انتخاب کارآفرینان برتر است.


ماشاالله عظیمی با اشاره به حضور بیش از 800 شرکت داخلی در نمایشگاه شانزدهم صنعت ساختمان گفت: این گروه از تولیدکنندگان در زمینه‌های مختلف صنعت ساختمان از جمله انواع سازه‌ها، نما، در و پنجره، درهای ضدسرقت، انواع عایق، بتن‌ها و مصالح ساختمانی نوین، رنگ و سایر لوازم زینتی ساختمان توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند که درنهایت کمیته علمی اتاق تعاون 15 نفر از مدیران این شرکت‌ها را به عنوان کارآفرینان برگزیده معرفی کرده است.


شرکت‌کنندگان در شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان آخرین دستاوردهای خود را در 24 گروه کالایی در بیش از 100 رشته و صنف به ویژه در بخش‌های مربوط به عایق‌های نوین با تکیه بر فناوری نانو، مصالح پایه برای احداث ساختمان‌های سبز با هدف صرفه‌جویی در انرژی و روش‌های مقابله با زلزله از 22 تا 25 مردادماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران به نمایش گذاشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته