دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1395 - 10:10

برگزاری نخستین یادواره یکهزار و 200 شهید یگان ویژه ناجا در شهریور

جانشین فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: رویکرد یگان ویژه حفظ دستاوردهای انقلاب و ارزش های اسلام است.
کد خبر : 109917

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حبیب الله جان نثاری در نخستین یادواره شهدای یگان ویژه "مازندران، گیلان و گلستان" در سالن الغدیر سپاه کربلا ساری، اظهار کرد: هم اکنون نیروهای یگان ویژه در سطوح و لایه های مختلف عملیاتی به امکانات و تجهیزات نظامی نوین مجهز شده‌اند.


وی افزود: یگان ویژه با توجه به رویکرد حفظ دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های اسلامی، توانمندتر از گذشته ماموریت‌های مختلفی را در کشور انجام می‌دهد.


جان نثاری با اشاره به اینکه امروز یگان ویژه پرچم دار راه و آرمان شهداست، گفت: قطعاً این راه را که در امتداد راه شهدای لشکر روح الله است، ادامه خواهیم داد.


وی افزود: آنچه که به عنوان امنیت در کشور مطرح است مرهون خون شهداست و همانگونه که شهدا تاپای جان ایستادگی کردند ما نیز باید در این راه با استقامت و پایداری در برابر هجمه‌های دشمنان بایستیم.


جانشین فرمانده یگان ویژه ناجا از برگزاری نخستین یادواره یکهزار و 200 شهید یگان ویژه ناجا در 18 شهریور امسال در تهران خبرداد و تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه ناجا به صورت منطقه‌‌ای از مردادماه آغاز و تا پایان شهریور در 10منطقه کشور با مرکزیت استان‌های کرمان، تهران، مازندران، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، تبریز و کرج برگزار می‌شود.


براساس گزارش سایت پلیس پلیس، جان نثاری گفت: یگان ویژه ناجا متشکل از نیروهایی است که در زمان جنگ تحمیلی در لشکر 28 روح الله جانفشانی می کردند و پس از جنگ در سال 1370 با ادغام کمیته انقلاب اسلامی، ژاندارمری و شهربانی به یگان ویژه نیروی انتظامی تغییر نام یافت.


انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا یگان ویژه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته