دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

خیام وقار کاشانی : دنبال اسپانسر هستیم/ جشن تئاتر باران تا پیش از محرم برگزار می‌شود

خیام وقار کاشانی گفت: «20 طرح برای تندیس جشن خصوصی تئاتر باران ارائه شده است و ما در حال تعیین داوران آن هستیم.»
کد خبر : 109899

خیام وقار کاشانی مدیر اجرایی تئاتر باران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا با اشاره به حساسیت‌هایی که در انتخاب طرح تندیس باران وجود دارد تاکید کرد: «این تندیس نشانه تئاتر باران است و به همین دلیل نیز، هم باید گویا باشد و هم به لحاظ گرافیکی مشخصات آرتیستیک را دارا باشد. این تندیس قرار است ماندگار شود بنابراین غیرقابل تغییر است و باید برای انتخابش دقت زیادی داشته باشیم.»


وقار کاشانی بیان کرد:‌ «جشن تئاتر باران اولین جشن خصوصی است. در این جشن آثار نمایشی شاخصی که در تئاتر باران به اجرا در آمده‌اند، به صورت سالانه معرفی می‌شوند. در نخستین دوره این جشن آثار برگزیده سال 1394 مشخص خواهند شد و تندیس جشنواره را دریافت خواهند کرد.»


مدیر اجرایی تئاتر باران یادآور شد: «جشن تئاتر باران در 10 رشته برگزار می‌شود که شامل نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری زن و مرد، طراحی صحنه، طراحی لباس، گریم، طراحی پوستر و بروشور، طراحی نور و موسیقی است.»


وی گفت: «در حال حاضر زمان برگزاری جشن تئاتر باران قطعی نشده است؛ اما ما در حال مقدمه چینی هستیم تا بتوانیم تا پیش از فرارسیدن ماه محرم جشن خوب و درخوری را برگزار کنیم.»


وقار کاشانی همچنین اظهار کرد: «اکنون بیشترین مسئله ما مبحث حمایتی و مالی است و ما این روزها مشغول رایزنی با اسپانسر هستیم تا بتوانیم جوایز خوبی به برگزیدگان اهدا کنیم.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته