دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1395 - 16:47

توضیح شهرداری درباره خودسوزی امروز یک مرد مقابل شورای شهر تهران

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به حادثه خودسوزی صبح امروز مقابل ساختمان شماره دو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلات روحی باعث شده تا این فرد اقدام به خودسوزی کند.
کد خبر : 109833

به گزارش اجتماعی خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، شهرام گیل آبادی با اشاره به خودسوزی مردی 40 ساله مقابل ساحتمان شماره دو شورای اسلامی شهر تهران، علت آن را مشکلات روحی این شخص عنوان کرد.
وی با بیان اینکه شهرداری در گذشته نیز مساعدت لازم را با این فرد داشته است، افزود: این شخص چهار دوره متوالی در میدان میوه و تره بارازگل غرفه داشته اما سال جاری امکان تمدید آن وجود نداشته است و این مطلب به وی اعلام شد.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در عین حال تصریح کرد: این در حالیست که فرد مورد نظر اصرار بر تمدید غرفه‌اش داشته است؛ در این میان شهرداری تهران به وی قول مساعد داده بوده که مشکل ودیعه مسکن وی را از دستگاه‌های مسئول پیگیری کند.
به گفته وی این فرد به دلیل تالمات روحی نتوانسته برخود مسلط باشد و اقدام به خودسوزی کرده که با اقدام به موقع عوامل ساختمان شماره دو شورای شهر و شهرداری تهران به موقع به بیمارستان منتقل می‌شود.
گیل آبادی تأکید کرد: شرایط و ضوابط تمدید غرفه‌های سازمان میادین به گونه‌ای است که برای رعایت عدالت بین متقاضیان هر فرد برای دو دوره حق تمدید غرفه را دارد، اما به دلیل مشکلات شخص مذکور مساعدت لازم برای تمدید تا چهار دوره در بازار میوه و تره بار صورت گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته