دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1395 - 11:27

باند فرودگاه مهرآباد دوباره عملیاتی شد

مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که اکنون باند فرودگاه مهرآباد عملیاتی است و پروازها طبق برنامه در حال انجام هستند.
کد خبر : 109667

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، رضا جعفرزاده با تاکید بر اینکه به محض وقوع اتفاق شب گذشته و خروج هواپیما مسیر تهران- مشهد اترک از باند، تیم کارشناسی استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری به اتفاق معاون استاندارد پرواز و مدیرکل بررسی سوانح سازمان در محل حاضر شدند، افزود: از آنجا که وقوع این اتفاق موجب توقف کوتاه پروازهای فرودگاه مهرآباد شد، هواپیمای مذکور با تلاش نیروهای ایمنی زمینی و عوامل مستقر در فرودگاه و همکاری جدی عوامل فرودگاهی اعم از امنیتی و انتظامی در کم‌تر از دو ساعت از باند منتقل شد.


وی با انتقاد از بعضی اظهارنظرها در همان لحظات اولیه درباره اعلام نتیجه خروج هواپیما بیان کرد: چرایی خروج این هواپیما منوط به کار کارشناسی کارشناسان استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری است که پس از بررسی پارامترهای دخیل اعلام خواهد شد.


شب گذشته هواپیمای ایرباس شرکت اترک که قصد داشت از تهران به سمت مشهد حرکت کتد، قبل از بلند شدن از روی باند فرودگاه مهرآباد به علت شکسته شدن چرخ از باند خارج شد. به مسافران و خدمه پرواز آسیبی وارد نشد اما باند پرواز خروجی فرودگاه بسته شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته