دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1395 - 12:44
مسئول بسیج دانشجویی تنگستان:

200 دانشجوی بسیجی در اردوی جهادی تنگستان شرکت می‌کنند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی شهرستان تنگستان گفت: «اردوی 10 روزه دانشجویان بسیجی با کار جهادی در روستاهای قباکلکی و احمدآباد شهرستان تنگستان و در زمینه‌های فرهنگی، بهداشتی، آموزشی و عمرانی برگزار می‌شود.
کد خبر : 109653

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محسن کرمی اظهار کرد: «در روستای احمدآباد و در بخش عمرانی، ساخت و تکمیل یک مسجد در دستور کار است و در همین راستا در روستای قباکلکی دانشجویان بسیجی در اجرای طرح هادی و کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت در تعمیر مسکن و دیوارکشی منازل کمک و همیار دهیار این روستا خواهند بود«.


کرمی گفت: «بیش از 100 مترمربع دیوارنویسی بیانات مقام معظم رهبری در دستور کار است که در این دو روستا به اجرا درخواهد آمد».


وی افزود: «در بخش فرهنگی برگزاری جلسات با موضوع فرهنگ مهدویت و انتظار، سیره زندگی شهدا و مخاطرات ماهواره همچنین پخش فیلم‌های جشنواره مردمی عمار به اجرا درخواهد آمد.»


کرمی خاطرنشان کرد: «در بخش آموزشی برگزاری کلاس‌های آموزش گلدوزی، معرق‌کاری، چرم‌دوزی، گل کریستال، خیاطی، کاردستی و نقاشی و همچنین آموزش قرآن و احکام در دستور کار است.»


وی تصریح کرد: «در زمینه بهداشتی درمانی برگزاری کلاس‌های بهداشت دهان و دندان، معاینه و درمان دهان و دندان افراد روستا در سنین مختلف، انجام عملیات وارنش فلوراید برای کودکان 3 تا 12 سال، برگزاری طرح پایش سلامت عمومی و توزیع 25 قلم دارو به‌صورت رایگان در روستا از جمله برنامه‌های بسیج دانشجویی در این اردوی جهادی است«.


مسئول سازمان بسیج دانشجویی شهرستان تنگستان در پایان از مساعدت‌ها و حمایت‌های بی شائبه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم و حضور پرشور دانشجویان این واحد دانشگاهی در این اردوها تشکر به عمل آورد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته