دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1395 - 11:01

تفاهم نامه سازمان میراث فرهنگی و ایرانسل به امضا رسید

تفاهم‌نامه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور به امضا رسید.
کد خبر : 109638

به گزارش گروه فرهنگی آنا، این تفاهم‌‌نامه عصر روز گذشته 23 مرداد ماه با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مرتضی براری معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسط مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری و علیرضا قلمبردزفولی مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل امضا شد.


معاون رئیس جمهور در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: ساماندهی مکانی و زمانی سفرهای داخلی یکی از برنامه‌های مهم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و در این راستا معرفی و اطلاع‌رسانی در رابطه با زیرساخت‌های موجود، اهمیت قابل توجهی دارد.


سلطانی فر تاکید کرد: تمامی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همکاری و همگرایی دارند، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از این قاعده مستثنی نیست و امیدواریم با این فعالیت‌ها و همکاری‌ها، هر روز شاهد ارائه سرویس‌های ارتباطی بهتری به گردشگران باشیم.


همچنین مرتضی براری معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم گفت: صنعت «IT» می تواند نقش بسزایی در توسعه گردشگری کشور داشته باشد.


وی ادامه داد: استفاده از شبکه‌های و سرویس‌های ارتباطی بیشتر موجب چندبرابر شدن اقتصاد گردشگری می‌شود.


این تفاهم نامه در راستای ارائه خدمات ویژه گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی، ارائه خدمات ارزش افزوده به گردشگران و سایر کاربران بر بسترهای طرف اول، خدمات سازمانی و زیرساخت‌های فنی و ارتقای پوشش شبکه به امضا رسید.


تفاهم‌نامه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در 3 ماده تهیه و تنظیم و به امضای طرفین رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته