دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1395 - 09:21
جانشین پلیس آگاهی ناجا :

به کارگیری پیشرفته ترین ابزار در پلیس آگاهی ضروری است

جانشین پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه این پلیس، توسعه اقدامات اطلاعاتی و علمی را به صورت هدفمند دنبال می کند، گفت : به کارگیری پیشرفته ترین ابزار در پلیس آگاهی ضروری است.
کد خبر : 109600

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس سردار مسعود منفرد در بازدید از پلیس آگاهی استان اصفهان ضمن تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون قاچاق کالا و در اولویت قرارگرفتن مبارزه با این پدیده در سال 95 اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا، ارز و سرقت در کنار آموزش، تربیت کارآگاهان و کارشناسان از اولویت‌های اصلی ماموریتی پلیس آگاهی در سال 95 است.


وی افزود: پلیس آگاهی توسعه اقدامات اطلاعاتی و علمی را به صورت هدفمند دنبال می‌کند و هدف ما رسیدن به جایگاه مناسب در این زمینه است.


جانشین پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان کرد: جرایم نوظهور و در کنار آن با پیچیده‌تر شدن جرایم با وجود بستر‌ها و زمینه‌های اجتماعی ارتکاب جرم، لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین را در کشف جرم ضروری و اجتناب نا‌پذیر ساخته است.


وی ادامه داد: ما همواره در تلاش هستیم پلیس آگاهی را به پیشرفته‌ترین ابزار و تجهیزات مجهز کنیم تا کارآگاهان ما بتوانند با سهولت بیشتری جرایم را کشف و مجرمان را دستگیر کنند.


سردار منفرد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بسیار خوب انجام شده در پلیس آگاهی استان اصفهان بر استفاده از تجارب پیشکسوتان آگاهی تاکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته