دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1395 - 09:40

خبرنگار آنا، دارت‌انداز سوم سمنان

خبرنگار خبرگزاری آنا و روزنامه فرهیختگان در سمنان به مقام سوم مسابقات دارت گرامی‌داشت روز خبرنگار دست‌یافت.
کد خبر : 109595

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در سمنان، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار یک دوره مسابقه دارت با حضور جمعی از خبرنگاران و نمایندگان اصحاب رسانه در سالن دارت مجموعه ورزشی غدیر سمنان برگزار شد که در پایان حسن رستم‌زاده، خبرنگار خبرگزاری آنا در سمنان توانست به مقام سوم این مسابقات نایل شود.


این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که در بخش آقایان علی‌محمد همتی گوینده خبر ورزشی سیمای مرکز سمنان، محمد شاهورانی از روزنامه اعتدال و حسن رستم‌زاده به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش بانوان هم خانم‌ها سمیه قاسمی گوینده خبر ورزشی صدای مرکز سمنان، عصمت سالار خبرنگار خبرگزاری شبستان و بتول احمدی خبرنگار روزنامه امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.


حسن رستم‌زاده خبرنگار خبرگزاری آنا علاوه بر این گوینده اخبار ورزشی صدای مرکز سمنان است و سابقه قضاوت فوتبال در سطح مسابقات لیگ‌های مختلف آزادگان را در کارنامه ورزشی خود دارد.


این مسابقات به همت هیات دارت شهرستان سمنان و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد و نفرات برتر جوایز خود را از مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان دریافت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته