دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1395 - 09:07

برنامه روز نهم مسابقات المپیک ریو؛ نابغه کشتی ایران روی تشک می‌رود

ورزشکاران المپیکی کشورمان در روز نهم مسابقات المپیک ریو 2016 در رقابت‌های کشتی ، دوومیدانی و تیراندازی به میدان می روند.
کد خبر : 109561

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، نمایندگان کشورمان در روز نهم مسابقات المپیک ریو 2016 در رشته های تیراندازی، دوومیدانی و کشتی فرنگی به میدان می روند.هفته دوم رقابت‌های المپیک برای کاروان ایران خوش یمن بود. دو مدال خوش رنگ المپیک به تیم‌ملی وزنه برداری رسید و کیانوش رستمی و سهراب مرادی طلای داران المپیک شدند. کسب این موفقیت باعث شد تا دیگر نمایندگان ایران انگیزه بیشتری پیدا کنند به خصوص اینکه در این هفته کشتی گیران ایرانی هم بر روی تشک می‌روند و می‌توانند با کسب مدال خوش رنگ ناکامی های کاروان ایران را در هفته اول جبران کنند.


برنامه ورزشکاران ایران در روز نهم مسابقات به شرح زیر است:


تیراندازی (تفنگ سه وضعیت مردان)


پوریا نوروزیان نماینده کشورمان از ساعت 16:30 دقیقه در مرحله مقدماتی به میدان می رود. این تیرانداز در صورت صعود به مرحله فینال باید ساعت 20:30 دقیقه به مصاف حریفانش برود.


کشتی فرنگی


در کشتی فرنگی حمید سوریان و سعید عبدولی دو نماینده کشورمان در اوزان 59 و 75 کیلوگرم بر روی تشک می روند. این دو کشتی گیر از ساعت 16:30 دقیقه در مرحله مقدماتی با حریفان خود می جنگند و مسابقه فینال این دو کشتی گیر ساعت 23:30 دقیقه به وقت ایران برگزار می شود.


دوومیدانی


حسن تفتیان در مرحله مقدماتی توانست با ثبت رکورد 10.17 ثانیه به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های المپیک صعود کند. این اتفاق برای نخستین بار در تاریخ دو‌و میدانی ایران رقم خورده است. حالا تفتیان باید برای رقابت در مرحله نیمه نهایی مسابقات بامداد روز دوشنبه ساعت 4:30 دقیقه به وقت ایران روی پیست حاضر شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته