دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1395 - 17:12

تصمیمات چهاردهمین جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز

چهاردهمین جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با حضور دکتر عباسعلی زالی، دکترشهربانو عریان، دکتر جواد یعقوبی رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان البرز، حجت الاسلام امن اله فرید مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد استان و سایر اعضا در واحد کرج برگزار شد.
کد خبر : 109545

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر بهروز میرزا رئیس واحد کرج و دبیرهیات امنای استان البرز در این جلسه با ارائه گزارش مبسوطی از وضعیت فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی و عمرانی دانشگاه‌ها و مراکز دانشگاهی استان البرز راهکارهایی را برای ساماندهی این بخش‌ها در واحدهای دانشگاهی استان مطرح کرد.


در این جلسه ترکیب جدید اعضای هیأت نظارت بر مصوبات جلسات هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز پیشنهاد و انتخاب شدند.


طرح ساماندهی مراکز آموزشی استان‌ها نیز مطرح شد و با تاکید بر کسب مصوبه شورای گسترش و موافقت اصولی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، تبدیل وضعیت مرکز نظرآباد به واحد کوچک و تغییر وضعیت مرکز طالقان به مرکز آموزشی وابسته به دانشکده حقوق و علوم سیاسی واحد کرج مورد بررسی قرار گرفت.


از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه می توان از بررسی وضعیت پست های سازمانی مربوط به ساماندهی امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در واحدهای استان البرز با توجه به رتبه و تعداد دانشجویی این واحدها و طرح احداث مسجد در واحد هشتگرد نام برد.


در این جلسه تصمیماتی درباره امور جاری واحدهای دانشگاهی استان البرز گرفته شد. همکاری با شهرداری کرج در راستای توسعه و ادامه بلوار جمهوری اسلامی در ضلع شرقی واحد کرج با در نظر گرفتن ضوابط و مقررات دانشگاه و تائید حوزه عمرانی سازمان مرکزی و تعامل با ادارات مسئول برای اخذ مجوزهای لازم به منظور احداث اماکن فرهنگی، تجاری و رفاهی ویژه دانشجویان و پرسنل در ضلع جنوبی و شمال مجتمع دانشگاهی واحد کرج مورد موافقت قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته