دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1394 - 15:56

معاون سما واحد یزد: با ایجاد خلاقیت مانع موازی کاری آموزشی می‌شویم

همزمان با بازگشایی مراکز دانشگاهی و مدارس در سال جدید معاون امور مدارس و تعدادی از مدیران سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با مدیریت آموزش و پرورش ناحیه2 شهرستان یزد دیدار کردند.
کد خبر : 10952

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با بازگشایی مراکز دانشگاهی و مدارس در سال 1394 که از طرف مقام معظم رهبری سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامیده شده است، معاون سما واحد یزد با حضور در دفتر مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد، با تبریک سال نو، از همکاری آموزش و پرورش این ناحیه با واحد سما در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.


محمدرضا رحیمی با تقدیر از حمایت ها و همکاری های بی شائبه آموزش و پرورش با مرکز سما، درباره فعالیت‌های مشترک بخصوص مدارس سما توضیحاتی ارائه کرد.


معاون سما واحد یزد همچنین ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی را از اولویتهای سما یزد عنوان کرد و افزود: با تمام توان سعی میکنیم از ظرفیت های موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم و با ایجاد خلاقیت مانع موازی کاری آموزشی شویم، تا اهداف سازمان سما نیز محقق شود.


وی با بیان پتانسیل موجود در مجموعه سما اعم از فضای آموزشی، امکانات و برنامه های فرهنگی، ورزشی و ... آمادگی این مرکز را به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر آموزش و پرورش در سال جدید اعلام کرد.


منصور ارجمندی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد نیز با تبریک سال نو و ولادت حضرت زهرا(س) با توجه به این موضوع که مدارس غیر انتفاعی از جمله سما بازوی قدرتمند و توانمند آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده است، از فعالیت ها و موفقیت های این مرکز تشکر و به بیان برنامه های آتی آموزش و پرورش در راستای تعامل بهتر با مدارس غیرانتفاعی پرداخت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته