دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1395 - 16:50

جلسات مشترک رئیس مجلس با جهانگیری و نوبخت درباره مسائل اقتصادی

عضو هیات رئیسه مجلس، از تشکیل جلسات مشترک علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی درباره مسائل اقتصادی خبر داد.
کد خبر : 109504

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از خانه ملت، اکبر رنجبرزاده گفت: مقرر شده است این جلسات به صورت منظم برگزار شود، تا مسائل اجرایی و اقتصادی در این نشست ها مطرح شود و سرعت پیشبرد مسائل اقتصادی و عمرانی افزایش پیدا کند.


نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه رکود شدید و نبود تحرک در جریان اقتصادی دامن‌گیر اقتصاد کشور شده است، افزود: به رغم کاهش سود بانکی، سپرده‌گذاری های مردم رو به افزایش است و این نشان‌دهنده رویکرد منفی مردم نسبت به سرمایه گذاری است.
دولت باید فضای بسته نبود رونق اقتصادی را بشکند


رنجبرزاده با بیان اینکه دولت باید فضای بسته نبود رونق اقتصادی را بشکند، ادامه داد: چرخیدن چرخ زندگی مردم نیازمند خروج از رکود، بهبود فضای کسب و کار و رونق حرکت های تولیدی و اشتغال زا است، که در شعار مطرح شده، اما متاسفانه در عمل اقدامی مشاهده نمیشود.


عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مشابه جلسات مشترک هیات رئیسه مجلس با معاونان قوه مجریه، باید با معاونان رییس قوه قضاییه نیز برگزار شود، افزود: بسیاری از دغدغه های مردم در حوزه قضا باید برای رضایت آحاد جامعه و جلب اعتماد عمومی به مسئولان منتقل شود، که این نشست های مشترک میتواند بسیاری از مشکلات را رفع کند و در فضای دوستانه از آمار مسائل بکاهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب