دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1394 - 15:12

درخواست گودرزی از مسئولان فدراسیون‌های ورزشی

وزیر ورزش و جوانان با تبریک سال جدید گفت : امیدوارم امسال بتوانیم به فرمایش مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و همدلی و همزبانی مردم با دولتی که برآمده از آراء آنهاست را شاهد باشیم
کد خبر : 10950

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در نخستین جلسه شورای معاونین سال 94 با تبریک سال نو گفت : امیدوارم امسال بتوانیم به فرمایش مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و همدلی و همزبانی مردم با دولتی که برآمده از آراء آنهاست را بیش از پیش شاهد باشیم


دکتر گودرزی با تاکید بر تحولات مثبت کشور که با تدبیر و درایت دولت یازدهم رقم زده شده است، افزود : مردم ایران شایسته بهترین ها هستند و وظیفه ما مسوولان کار و خدمت بیشتر به آنهاست و من توقع دارم تمامی معاونت ها و همکاران ستادی و استانی هم کیفی و هم کمی برای پیشبرد مسائل و برنامه های وزارت ورزش وجوانان وقت بگذارند .


وزیر ورزش و جوانان گفت : در سال قبل المپیک بسر می بریم و برنامه ریزی و فعالیت ما باید کسب بیشترین سهمیه و حضور مقتدرانه در عرصه مهم و پر اعتبار المپیک باشد .


دکتر گودرزی از کلیه معاونین ، مدیران کل ستادی ، استانی ، روسای فدراسیونهای ورزشی خواست، اصل پاسخگویی و شفافیت را برای رسانه ها حتما رعایت کنند .


وی افزود : به نظر من هر زمان که پاسخگو بوده ایم ، حواشی ورزش کمتر شده است . خوشبختانه غالب رسانه های حوزه جوان و ورزش علاقمند به نظام و کشور و نگهبان حقوق مردم و منتقد منصف و آگاه مدیران و مسوولان هستند و امیدوارم این نگاه حرفه ای در سال جدید هم ادامه داشته باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: گودرزی ورزش ایران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته