دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1395 - 12:52

مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در یاسوج راه‌اندازی شد

مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در سی‌امین سفر کاروان تدبیر و امید با حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری در سالن پوریای ولی یاسوج راه‌اندازی شد.
کد خبر : 109426

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا،به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در مراسم راه‌اندازی و افتتاح این مرکز با بیان اینکه روحانی خبرهای خوشی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد دارد، گفت: از شروع فعالیت دولت تدبیر و امید، استان کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه دولت بوده، به‌طوری که منابع عمرانی استان ۳۰۰ درصد رشد داشته است.


وی افزود: خوشحالیم سفر کاروان تدبیر و امید به این سرزمین پاک مصادف با ولادت امام هشتم است و این تقاران ما را امیدوار به برکت و خیر به مردم می‌کند.


شریعتمداری بیان کرد: امیدواریم خدمات کوچک دولت تاثیر چشمگیری بر زندگی مردم کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد و مهم‌ترین تفال خیر برای سفر است.


معاون اجرایی رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرد: از ماه‌ها پیش پیگیر تدارک سفر به این استان بودیم و با به‌کارگیری توان،همه بخش‌ها تصمیمات خوبی برای شتاب بخشیدن به چرخ‌های توسعه گرفته شده است.


شریعتمداری تصریح کرد: از شروع فعالیت دولت یازدهم، استان کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه دولت بوده به طوری که منابع عمرانی استان 300 درصد رشد داشته است.


وی ادامه داد: سفر رئیس‌جمهوری فرصتی برای بررسی مسائل استان و برقراری ارتباط مناسب بین نخبگان و مسئولان محلی و مردم است.


معاون اجرایی رئیس جمهوری با اشاره به رشادت‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: این استان دارای علمای بزرگ از جمله خانواده ملک حسینی، مشاهیر و اندیشمندانی بوده که همواره مورد احترام مردم سراسر کشور بوده است و مشاهیر و مفاخر علمی فراوانی داشته است.


شریعتمداری تاکید کرد: این استان یک درصد جمعیت و مساحت کشور را دارد اما 20 درصد منابع نفت، 25 درصد نفت و گاز کشور، 10 درصد آب‌های سطحی را دارد که سهم استان به طور مطلوب پرداخت نمی‌شود.


وی گفت: رئیس‌جمهوری خبرهای خوشی برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف شتاب به توسعه دارد که فردا در برنامه‌های مختلف رئیس‌جمهوری بیان می‌شود.


معاون اجرایی رئیس جمهوری اضافه کرد: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در یاسوج با هدف دریافت پیشنهاد و انتقادات و طرح برخی مشکلات مردم را به طور عزتمندانه و قابل پیگیری فراهم می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته