دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1395 - 13:09
رئیس سازمان دانش آموزی خبر داد:

نهمین اردوی ملی دانش ­آموزان پیشتاز برگزار می‌شود

رئیس سازمان دانش آموزی از برگزاری نهمین اردوی ملی این سازمان با حضور 4 هزار نفر از اعضا و مربیان، با شعار «اقدام و عمل با همفکری ـ همدلی ـ همکاری» در تابستان 95 در اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد.
کد خبر : 109421

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حمیدرضا کفاش با بیان اینکه سازمان دانش آموزی به عنوان نهادی تربیتی مهم‌ترین ماموریت خود را تربیت اجتماعی دانش آموزان دانست و اظهار کرد: آرزوی نزدیک شدن به جامعه‌ای صالح و حیات طیبه یکی از اهدافی است که نقش آموزش مهارت‌های زندگی در چارچوب مهارت­‌های تشکیلاتی و تربیت ساحت اجتماعی دانش آموزان را بیش از پیش نمایان می‌کند.


وی افزود: مشارکت جمعی مؤثر در حیات اجتماعی با رعایت اصول تربیت اسلامی ـ ایرانی و حفظ وحدت و وفاق ملی، حضور مؤثر و سازنده دین و اخلاق در تمام ابعاد فردی و اجتماعی زندگی در قالب برنامه‌های تشکیلاتی، توانمندسازی و ارتقاء دانش مهارتی؛ تشکیلاتی و اجتماعی اعضا و مربیان، به عنوان عناصر اصلی تربیت اجتماعی از جمله اهداف این اردو است.


کفاش آموزش مهارت‌های اجتماعی و سبک زندگی در قالب کارگاه‌های تربیت اجتماعی و ایستگاه‌های آموزش مهارت‌های تشکیلاتی، شناسایی اعضاو مربیان کارآمد، خلاق، اثربخش و ایجاد انگیزه در سایر اعضاء و مربیان را از دیگر اهداف نهمین اردوی ملی دانش آموزان پیشتاز و فرزانه کشور برشمرد.


رئیس سازمان دانش آموزی کشور با بیان اینکه اعضا و مربیان پیشتاز و فرزانه به تفکیک جنسیت در 2 دوره اردوی ملی شرکت خواهند کرد، بیان کرد: اردوی ملی پیشتازان در بازه زمانی 26 مرداد لغایت 1 شهریور و اردوی ملی فرزانگان در بازه زمانی 3 تا 9 شهریور امسال برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته