دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1395 - 09:58

روزنامه‌گردی مسجد جامعی به مناسبت روز خبرنگار + تصاویر

عضو شورای اسلامی شهر تهران، به مناسبت روز خبرنگار با حضور در روزنامه‌های پایتخت، این روز را به خبرنگاران و دست‌اندرکاران رسانه‌ها تبریک گفت.
کد خبر : 109320

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، صبح روز جمعه؛ احمد مسجد جامعی در برنامه‌ای با عنوان «روزنامه‌گردی»،‌ به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، برنامه تهرانگردی خود را به این امر اختصاص داد. او در ابتدا به روزنامه «جهان اقتصاد»، نخستین روزنامه اقتصادی که مجوز نشر گرفته است،رفت و با روزنامه‌نگاران و مسئولان این روزنامه به گفت‌وگو نشست.


در ادامه وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی به انجمن عکاسان دفاع مقدس رفت و از بخش‌های مختلف ساختمان این انجمن دیدن کرد.



وی در ادامه به روزنامه «خراسان» رفت و با اشاره به اینکه این روزنامه در اول تیر سال ۱۳۲۸ راه اندازی شد، گفت: بعد از روزنامه اطلاعات، روزنامه خراسان تنها روزنامه‌ای است که به صورت پیوسته چاپ شده است.


روزنامه‌گردی مسجد جامعی در ادامه به موسسه خبر رسید. وی از تحریریه روزنامه خبر ورزشی بازدید کرد.


اما روزنامه‌گردی در برنامه بعدی خود به روزنامه «ایران» رسید. مسجد جامعی نیز با بیان اینکه اولین شماره این روزنامه سال ۷۳ با یک نگاه ملی چاپ شد، تصریح کرد: پیش از این و در زمان ناصرالدین شاه نیز یک روزنامه با نام ایران چاپ می‌شد که آن نیز زیر نظر دولت وقت بود.


آخرین ایستگاه روزنامه‌گردی مسجد جامعی، موسسه مطبوعاتی همشهری بود. در پایان این دیدار یونس شکرخواه، سردبیر همشهری آنلاین نیز پیشنهاد داد: اگر همت شود تا این تهرانگردی‌ها به یک ویکی‌پدیا تبدیل شود و اطلاعات روی یک سایت قرار گیرد، ارزشمند خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته