دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1394 - 14:24

شاهین طبع: حریفان ما در جذب نفرات بهتر عمل کرده اند/ شکست دادن شهرداری گرگان کار ساده‌ای نیست

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب که لیگ حرفه ای شرایط متفاوتی نسبت به لیگ ملی دارد، گفت: حریفان ما در جذب بازیکنان خارجی بهتر عمل کرده اند به همین دلیل برای حفظ صدرنشینی باید بسیار تلاش کنیم.
کد خبر : 10929

مهران شاهین طبع در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره دیدار تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با تیم شهرداری گرگان در چارچوب هفته دهم لیگ حرفه ای بسکتبال اظهار کرد: بازی سختی با این تیم گرگانی خواهیم داشت. با وجود این که این تیم در رده چهارم جدول قرار دارد اما بسیار قدرتمند است و شکست دادن این تیم کار ساده ای نیست.


وی با اشاره به دو بازیکن خارجی تیم شهرداری گرگان افزود: این تیم دو بازیکن آمریکایی به خدمت گرفته است که بسیار با تجربه هستند و کار را برای هر حریفی سخت می کنند. اصلی ترین برنامه ما در بازی مقابل شهرداری گرگان مهار این دو بازیکن است.


شاهین طبع افزود: در دو هفته تعطیلی لیگ تمرینات فشرده ای را برگزار کرده ایم و با آمادگی کامل راهی دیدار خارج از خانه با گرگان خواهیم شد.


وی با بیان این موضوع که شرایط تیم ها در لیگ حرفه ای در مقایسه با لیگ ملی بسیار متفاوت است، خاطر نشان کرد: در لیگ حرفه ای همه تیم ها به غیر از یکی دو تیم، شرایط خوبی دارند و رقیبان سرسختی هستند. همه تیم ها بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده اند و نسبت به تیم دانشگاه آزاد که تنها یک بازیکن بلغارستانی در اختیار دارند، در این خصوص شرایط بهتری دارند.


سرمربی تیم دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که در ادامه لیگ بازیکن خارجی جدیدی به این تیم اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: تیم ما با محدودیت های بودجه ای روبه رو است و هنوز مشخص نیست که بتوانیم بازیکن جدیدی جذب تیم کنیم.


شاهین طبع درباره آخرین دیدار تیمش در لیگ و قبول شکست مقابل تیم نفت آبادان اظهار کرد: حریف در آن مسابقه بر ما برتری داشت و بازیکنان من نتوانستند بازیکنان خارجی تیم نفت را مهار کنند و همین عامل سبب شد بازنده میدان را ترک کنیم.


سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد درباره این موضوع که برخی ها معتقدند بازیکنان خارجی حال حاضر در لیگ حرفه ای ایران، از سطح متوسطی برخوردارند، ضمن تایید این مطلب، تصریح کرد: بدون شک این موضوع کاملا مشهود است و دلیل آن هم مشکلات اقتصادی تیم هاست. با این حال یکی دو تیم هستند که بازیکنان خوب ، حرفه ای و بزرگی را به خدمت گرفته اند اما قبول دارم که در مجموع بازیکنان خارجی شاغل در لیگ امسال نسبت به چند سال قبل سطح پایین تری دارند.


وی در پایان گفت: در دیدار با گرگان برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. لیگ به روزهای حساس خود رسیده است و فرصت اشتباه کردن وجود ندارد. باید تلاش کنیم تا صدر نشینی را از دست ندهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته