دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1394 - 14:31
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان:

پیروزی در توافق هسته‌ای از نتایج همدلی و همزبانی مردم و مسئولان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: این واحد دانشگاهی برای توسعه و پیشرفت دارای پتانسل بالایی است که امتیازات بالای این واحد دانشگاهی در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و رفاهی و ورزشی و کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌هایی با تجهیزات روز در استان فارس مزیت بر‌تر آن است.
کد خبر : 10927

مهدی وادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، با تبریک سال نو و حلول بهار طبیعت اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که با درایت و هوشمندی بنا به مصالح زمانی کشور سال‌ها را نامگذاری می‌کنند و با این کار حکیمانه خود نقشه راه برنامه ریزی و مدیریت کشور را برای مردم و مسئولان هموار می‌کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان با توجه به نامگذاری سال جاری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: تمامی پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف با توجه به اصل وحدت و انسجام ملی محقق شده که همواره مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.


وی با توجه به تاثیرگذاری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در فرهنگ سازی امور اساسی در کشور افزود: دانشگاه‌ها در رسیدن به اهداف شعار سال و توسعه و پیشرفت کشور می‌توانند بسیار موثر عمل کنند.









وادی با تقدیر از زحمات دکتر میرزاده رئیس دانشگاه و معاونان وی و با توجه به تصویب اولیه ۷ رشته کار‌شناسی ارشد برای این واحد دانشگاهی، ابراز امیدواری کرد برای حفظ روند توسعه و پیشرفت این واحد دانشگاهی در تصویب نهایی این رشته‌ها تسریع شود



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان پیروزی در توافق هسته‌ای و به رسمیت شناختن حق هسته‌ای و لغو تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان در رویارویی با شش قدرت جهانی را پیروزی بزرگ برای کشورمان برشمرد و گفت: این پیروزی با درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدبیر دولت و در سایه همدلی و همزبانی مردم و مسئولان بدست آمده است.


وادی با توجه به آخرین وضعیت واحد سروستان گفت: این واحد دانشگاهی برای توسعه و پیشرفت دارای پتانسل بالایی است که امتیازات بالای این واحد دانشگاهی در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و رفاهی و ورزشی و کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌هایی با تجهیزات روز در استان فارس مزیت بر‌تر آن است.


وی با تقدیر از زحمات دکتر میرزاده رئیس دانشگاه و معاونان وی و با توجه به تصویب اولیه ۷ رشته کار‌شناسی ارشد برای این واحد دانشگاهی، ابراز امیدواری کرد برای حفظ روند توسعه و پیشرفت این واحد دانشگاهی در تصویب نهایی این رشته‌ها تسریع شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بالا بردن سطح کیفی خدمات آموزشی دانشگاه و احترام مضاعف به دانشجویان و تسریع در انجام امور آنان را از اولویت‌های این واحد دانشگاهی در سال جدید برشمرد و افزود: این امر با توجه به حضور استادان مجرب و کارکنان دلسوز در این واحد دانشگاهی و همدلی و همزبانی آنان و اتحاد و انسجام بیشتر محقق خواهد شد.


وی ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش مضاعف در سایه همدلی و انسجام این واحد دانشگاهی روند توسعه و رو به رشد خود را حفظ کرده و بتواند در توسعه و پیشرفت شهرستان سروستان نقش خود را بیش از پیش ایفا کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته