دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1395 - 13:35
درگفت‌‌وگو با آنا

نوروزی: موفقیت‌های صنعت‌نفت اتفاقی نیست/ از 3 مدعی قهرمانی 7 امتیاز گرفتیم

مهاجم صنعت‌نفت آبادان گفت: اگر دقت می‌کردیم با اختلاف بیشتری سپاهان را مغلوب کرده بودیم.
کد خبر : 109209

رضا نوروزی در خصوص پیروزی صنعت‌نفت مقابل سپاهان و حضور این تیم در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «به رغم اینکه بازی بسیار سختی داشتیم و سپاهانی‌ها حداکثر تلاش خود را کردند تا در این دیدار خارج از خانه با امتیاز به اصفهان برگردند، در پایان برنده شدیم و سه امتیاز با ارزش را گرفتیم. این پیروزی حاصل تلاش تمام بازیکنان تیم بود و البته که حمایت هواداران نیز در موفقیت ما در بازی دیشب بلکه در کل فصل موثر بود.»


وی در مورد اینکه بسیاری پیروزی صنعت‌نفت بر سپاهان را اتفاقی می‌دانند و معتقدند این تیم خیلی زود از بالای جدول پایین می‌‌آید، بیان کرد: «ما کاملا اتفاقی استقلال را بردیم، مقابل تراکتورسازی هم شانسی مساوی کردیم و برد دیشب هم روی حادثه بود؛ از این حرف‌ها زیاد زده می‌شود. ما توجهی به این صحبت‌ها نداریم. عملکرد ما تا اینجا یسیار خوب بود و از سه تیم مدعی قهرمانی 7 امتیاز گرفتیم. به نظرم هر تیمی که ما را دست‌کم بگیرد از ما راحت‌تر شکست می‌خورد و امیدوارم همه تیم‌ها ما را ضعیف بدانند و بردهای‌مان را اتفاقی بدانند.»


او افزود: «ما شاید برابر استقلال موقعیت گلزنی زیادی نداشتیم اما برابر تراکتورسازی و به خصوص در بازی دیشب برابر سپاهان نشان دادیم که تیم شایسته‌ای هستیم و فرصت‌های زیادی را خلق کردیم که اگر دقت می‌کردیم با اختلاف بیستری سپاهان را مغلوب کرده بودیم. متاسفانه عده‌ای دوست دارند بی دلیل و بدون توجه در مورد یک تیم قضاوت کنند. بگذارند هر چه دلشان می‌خواهد بگویند. ما با برنامه بازی می‌کنیم و می‌توانیم نتایج خوب‌مان را ادامه دهیم.»


مهاجم صنعت‌نفت در مورد نقش نادردست‌نشان در موفقیت تیم اظهار کرد: «قطعا تمام برنامه‌های یک تیم در جریان بازی را سرمربی آن تعیین می‌کند. دست‌نشان به خوبی تیم را تمرین می‌دهد و برنامه خوبی را تا پایان فصل مشخص کرده است. موفقیت تیم ما در گروی انجام درست خواسته‌های سرمربی تیم درون زمین است. البته در این بین تجربه بالای دست‌نشان به نتیجه‌گیری تیم ما کمک زیادی می‌کند.»


نوروزی درباره تعطیلی تمرینات تیم صنعت‌نفت و اینکه سرمربی تیم به دنبال جذب مهاجم است، تصریح کرد: «این تعطیلی برای تمامی تیم‌هاست و ما هم تعطیلات خود را می‌گذرانیم. اینکه سرمربی به دنبال جذب مهاجم است در راستای موفقیت‌های‌مان تیم به‌خاطر اهدافی است که وی تا پایان فصل ترسیم کرده است. من وظیفه دارم که خوب تمرین کنیم و آماده باشم تا برای تیمم بازی کنم و این سرمربی تیم است که تشخیص می‌دهد با چه سیستمی بازی کند و از کدام بازیکنان در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته