دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1394 - 14:14
جوانمرد:

مدیریت دکتر میرزاده، دانشگاه را به مسیر توسعه بازگرداند/ ارتقای واحد بردسیر از متوسط به بزرگ در سال جدید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، ارتقاء این دانشگاه از متوسط به بزرگ را از اهداف این دانشگاه در سال ۱۳۹۴ برشمرد.
کد خبر : 10918

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کمال جوانمرد در دیدار نوروزی با کارکنان و استادان، سال جدید را که از سوی مقام معظم رهبری به سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» مزین شده را تبریک گفت و اظهار کرد: مدیریت توانمند دکتر میرزاده، دانشگاه آزاد اسلامی را به مسیر توسعه بازگرداند.


وی موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی را مرهون حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت قبلی با چالش‌هایی روبرو بود، اما خوشبختانه تیم مدیریتی دکتر میرزاده توانست با توسعه کیفی و افزایش پویایی و نشاط، دانشگاه را از مسیر انحراف و لغزش‌ها بازگرداند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر افزود: نظر به تاکید رئیس دانشگاه و در راستای تحقق سیاست‌های کلان، افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی، راه اندازی شرکت دانش‌بنیان و ایجاد طرح‌های فرهنگی ماندگار از اولویت‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در سال ۱۳۹۴خواهد بود.


جوانمرد ارتقاء دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از متوسط به بزرگ را از دیگر اهداف این دانشگاه در سال ۱۳۹۴ برشمرد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته، رشته‌های کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر به ۱۷ عنوان افزایش یافت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با تاکید بر اینکه برای رشد و توسعه کشور باید نسبت به افزایش رشته‌های کارشناسی‌ ارشد و دکتری اهتمام کنیم، گفت: به حول و قوه الهی و در سال جدید، پیگیر تصویب رشته‌های مقطع دکتری تخصصی خواهیم بود.


جوانمرد با توجه به امکانات نرم افزاری و سخت افزاری دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، سال جدید را سالی سرشار از موفقیت برای جامعه دانشگاهی ایران آرزو کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته